نهمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال کشور با حضور ۱۵۰ نفر از روسا و کمیته جوانان هیات های استانی کشور صبح امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، نهمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال کشور با حضور ۱۵۰ نفر از روسا و کمیته جوانان هیات های استانی کشور صبح امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در این نشست علی کفاشیان-سید محمد هادی آیت الهی-دکتر محمد حسین علیزاده، رضا گل محمدی، دکتر فریده شجاعی؛ علی دوستی مهر، مهدی مهدوی کیا، بیداریان، حیدر شریفی و تنی چند از مربیان سابق تیم های ملی پایه و اعضای آکادمی ملی فوتبال حضور داشتند.

 

دکتر محمد حسین علیزاده  در این نشست با تشکر از رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای توجه به فوتبال پایه و حضور در این نشست گفت: محور این نشست ارائه گزارش از فستیوال ملی زیر ۱۲ سال، ارائه گزارش از فستیوال های استانی هیاتها، تقدیر از عوامل برگزاری فستیوال استانی و بررسی نقاط ضعف و قوت فستیوال هااست.

 

وی در ادامه بیان کرد: باید فوتبال ملی از ریشه که همانا فوتبال پایه از تغذیه کند.برای برگزاری فستیوال آبانماه که با حضور سپ بلاتر برگزار شد زحمات زیادی کشیده شد.در حدود ۲۵ هزار نونهال سازماندهی شدند و با توجه به برگزاری بسیار خوب همایش در امسال، باید سال آینده فستیوال را با شکوه تر برگزار کنیم.

 

وی در پایان گفت: باید در استعدادیاب های فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی فوتبال باز آموزی صورت گیرد و همچنین منتخبان بازیکنان زیر ۱۲ سال این فستیوال ها به فستیوال های بین المللی فرستاده شوند و در کل تیم ملی زیر ۱۲ سال تشکیل شود.همچنین باید سامانه عضویت مدارس فوتبال در آکادمی ملی فوتبال به صورت علمی پیگیری شود تا مدارس فوتبال به طور مستقیم با آکادمی ملی فوتبال ارتباط داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.