مدیر رسانه‌ای باشگاه داماش گیلان گفت: امیرعابدینی، علی نظرمحمدی را به عنوان مشاور فنی باشگاه داماش انتخاب کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پنجمین شکست متوالی داماش گیلان آن هم در خانه و در برابر تیم انتهای جدول فجرسپاسی، بلافاصله یک جلسه اضطراری در محل باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

این جلسه که تا بامداد جمعه به طول انجامید در آن امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه، عبدالله مرغوب مشاور فنی و مربی باشگاه، حسین قلی زاده سرپرست، افشین ناظمی سرمربی، علی نظرمحمدی، مازیار ربیعی فر و کولیوند مربیان داماش برگزار گردید تا در رابطه با اتفاقات پیش آمده تصمیم گیری شود.

علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش در خصوص اتفاقات پیش آمده در این جلسه گفت: عابدینی شدیدا به نحوه عملکرد کادر فنی و بعضی از بازیکنان جوان تیم انتقاد کردند و نکات مختلفی را در رابطه با چگونگی هدایت تیم عنوان کردند و در ادامه ایشان از نظرات کادرفنی مطلع شدند.

پس از این جلسه تصمیماتی گرفته شد تا به برون رفت باشگاه از این شرایط خاص، کمک شود. این تغییرات به شرح زیر خواهد بود:

عبدالله مرغوب از سمت فعلی خود در کادر فنی بزرگسالان جدا شد و به عنوان مدیریت تیم‌های پایه منصوب گردید. علی نظر محمدی بعد از این به عنوان جایگزین آقای مرغوب به عنوان مشاور فنی داماش منصوب شد.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه داماش اعلام کرد به علت احترام به بخشی از هواداران تیم که خواهان این هستند که آقای ناظمی همچنان به کارش ادامه دهد بار دیگر این خواست هواداران احترام گذاشته می‌شود و فرصت مجددی به ایشان داده می شود. امید است همه‌ عزیزان به خصوص بازیکنان داماش مانند گذشته در حراست و حفاظت از تیم محبوب شهرباران تمام اهتمام خود را مبذول نمایند.

به گزارش فارس، افشین ناظمی سرمربی داماش پس از شکست خانگی سه بر یک روز گذشته مقابل فجر سپاسی گفت اگر به سود تیم باشد حاضر است استعفا بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.