مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان بهترین هدیه را در روز تولدم به من دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید صالح پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل همنام اهوازی خود عنوان کرد: بازیکنان در نیمه اول آن چیزی که مدنظرمان بود پیاده نکردند اما نیمه دوم بهتر شدیم. بازیکن برزیلی ما هم آمد و باید به او کمک کنیم تا با فوتبال ایران هماهنگ شود و در آینده امیدوارم شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس زودتر از استقلال بازی می‌کند و این موضوع می‌تواند از نظر روحی و روانی برای بازیکنان مفیدتر باشد، خاطرنشان کرد: البته هفته‌هایی بوده که ما قبل از پرسپولیس بازی کردیم، طبق برنامه‌ریزی که در سه هفته پایانی که شرایط حساس می‌شود تیم‌ها همزمان بازی می‌کنند در مورد امروز هم باید بگویم نتیجه برای ما اهمیت داشت و توانستیم به پیروزی دست یابیم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا جواد نکونام به تیم فوتبال الکویت کویت پیوسته، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم او روز گذشته در تمرینات ما حاضر شد اما او را در کمپ نداشتیم، امروز هم با ۱۴-۱۵ بازیکن به مصاف استقلال خوزستان رفتیم اما خوشحالم که توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و در روز تولدم بازیکنان بهترین هدیه را به من دادند.

صالح با اشاره به اینکه هنوز کار برای استقلال تمام نشده، افزود: اگر بازیکنان فکر کنند که کار استقلال تمام شده است، فکر بسیار بچه‌گانه‌ای است هنوز مسابقات ادامه دارد سپاهان و فولاد آهسته خود را به صدر نزدیک می‌کنند و پرسپولیس هم رقیب جدی‌ای است باید تا پایان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه جواد نکونام در تمرینات حضور داشت و گفته می‌شود به علت اینکه فتح‌الله زاده جواب تلفن او را نداده در این بازی حاضر نشده، گفت: من دقیق نمی‌دانم که چه اتفاقاتی افتاده، جدایی و قرارداد بستن با بازیکنان زیر نظر مدیریت و البته سرمربی تیم است، من واقعاً از قرارداد پژمان منتظری هم مطلع نبودم. سرمربی تیم که حرف اول و آخر را می‌زند و همچنین مدیریت در مورد بازیکنان تصمیم می‌گیرد، شاید قلعه‌نویی در کنفرانس جواب قطعی‌تری داده باشد. من درباره نکات فنی صحبت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.