هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان دچار هیجان و بی‌خوابی نشده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که ۲ روز دیگر نتایج انتخابات بهترین بازیکن جهان از مربیان و بازیکنان تیم‌های دنیا توسط فیفا اعلام خواهد شد، فرانک ریبری معتقد است در کنار لیونل مسی و کریسیتانو رونالدو بخت انتخاب شدن را دارد.

او در مصاحبه‌ای با روزنامه اکیپ اظهار داشت: بدیهی است هرچه به زمان اعلام نتیجه نهایی نزدیک‌تر می‌شویم،‌ بیشتر در این مورد فکر می‌کنم اما به خاطر این موضوع دچار استرس و بی‌خوابی نشده‌ام که مجبور باشم قرص خواب‌آور مصرف کنم.

وی ادامه داد: در کنار دو رقیب مطرح،‌ هنوز هم برای خود حداقل شانسی را قائل هستم. به هر حال در سالی که گذشت،‌ در رده باشگاهی صاحب افتخارات عدیده‌ای شدم. معتقدم یا به این افتخار می‌رسم یا هیچگاه دیگر آن را نخواهم دید.

 



ریبری افزود: با ۳۰ سال سن در کامل‌ترین شرایط سنی برای کسب چنین مقامی قرار دارم. کسب این مقام می‌تواند سال خوبی را برایم رقم بزند. به هرحال کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، ‌عنوانی است که ذهن هر بازیکنی از جمله مرا به خود معطوف می‌کند. یک دنیا ارزش دارد و هیجان‌انگیز است. با این حال دوست ندارم خودم را برای این منظور تحت فشار بگذارم. چون واقعا لزومی ندارد که به خاطرش بی‌خواب شوم و مجبور به استفاده از قرص خواب‌آور شوم.

او تصریح کرد: قدرت و توانایی‌های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را باور دارم. آنها شاید از نظر آماری از من بیشتر گل زده باشند اما سبک بازی من با این دو فرق می‌کند. در کل سال در پیشبرد تیمم نقش داشته‌ام. به ندرت مصدوم بودم و هر عنوانی که موجود بود، همراه با بایرن کسب کردم. خب،‌ پس برای من دیگر چه باقی می‌ماند؟ معلوم است کسب عنوان بهترین بازیکن جهان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.