مدیر تکنیکی باشگاه نایمخن تاکید کرد از اینکه مهاجم تیمشان به ایران سفر نمی‌کند خوشحال است.
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش که برای باشگاه نایمخن هلند به میدان می‌رود، برای حضور در جام ملت‌های آسیا زیر ۲۲ سال در عمان به تیم ملی ایران دعوت شد اما با تلاش سران این باشگاه در این رقابت‌ها حضور نمی‌یابد.

بدین ترتیب این بازیکن ۱۹ ساله در جام ملت‌های آسیا به میدان نخواهد رفت اما در اردوی تیم باشگاهی‌اش که در اسپانیا برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

ادو اوپوف در این زمینه گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از حضور علیرضا جهانبخش در تیم ملی زیر ۲۲ ساله‌های ایران صرف نظر کردند. اگر این اتفاق می‌افتاد،‌ به مدت یک ماه علیرضا را در اختیار نداشتیم. با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی داریم خیلی خوشحالیم که وی را در اختیار خواهیم داشت.

اوپوف در ادامه از اینکه جهانبخش با حضور در تیم ملی ایران دیگر بیش از حد خسته نخواهد شد ابراز رضایت کرد و گفت: نیم فصل بسیار سنگینی در لیگ هلند پشت سر گذاشته‌ایم. او باید به شرایط جدید خود در فوتبال و زندگی در هلند عادت می‌کرد. اکنون در ژانویه و در انتظار آغاز نیم فصل دوم لیگ هستیم. ایرانی‌ها می‌خواهند که جهانبخش در جام جهانی برزیل برای آنها یک مهره کارآمد باشد. ما نیز همین را برای تیم‌مان می‌خواهیم.

جهانبخش در حال حاضر به همراه تیم باشگاهی‌اش در اسپانیا حضور دارد. او که پیشتر دچار آسیب دیدگی همسترینگ پا شده بود تاکنون تمرین‌های اختصاصی انجام می‌داد اما اکنون می‌تواند با سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

اوپوف در این زمینه هم گفت: اگر علیرضا به ایران می‌رفت،‌ حضور در آن تورنمنت می‌توانست فشار زیادی به وی وارد آورد. او آسیب دیدگی طولانی‌ای را پشت سر گذاشته بود که این موضوع می‌توانست ریسک زیادی روی سلامت وی داشته باشد اما اکنون زمان کافی برای بهبود در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.