رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: بعید می‌دانم که درخواست سازمان لیگ مبنی بر افتتاح فاز اول ورزشگاه نقش جهان اجرایی شود.
علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برطرف شدن مشکلات هیئت فوتبال استان اصفهان با اداره کل ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: ما مشکلی با آنها نداشتیم. مدیرکل اصفهان به علت رفتارهای غیرمتعارف و فراقانونی‌اش تغییر کرد و وزیر جدید او را عزل کرد هنوز مدیرکل جدیدی برای این استان انتخاب نشده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور تیم فوتسال زمزم به علت عدم مجوز هیئت فوتبال استان اصفهان غیرقانونی بوده،‌خاطرنشان کرد: طبق کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان انتقال این تیم صورت گرفت. دو باشگاه باید مبایعه‌نامه خود را تحویل هیئت فوتبال می‌دادند. این مسئله در نیم فصل اتفاق نیفتاد اما هم اکنون این مسئله حل شده و هیئت فوتبال هم به این تیم اجازه فعالیت داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در مورد اینکه آیا حضور تیم در یک نیم فصل بدون مجوز هیئت فوتبال غیرقانونی نیست، تاکید کرد: خیر. این مسئله طبق کمیسیون ماده ۵ اتفاق افتاد و ما هم در ارتباط با تغییر نام این باشگاه مسئله داشتیم که باید مبایعه نامه را تحویل می‌دادم.

ابرقویی‌نژاد در مورد اینکه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرده فاز اول ورزشگاه نقش جهان افتتاح خواهد شد، یادآور شد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد من که از نزدیک شرایط ورزشگاه را مشاهده کردم وضعیت آنگونه نیست که بخواهد فاز اول اجرایی شود. نمی‌شود هنوز فاز دوم که آماده نیست ورزشگاه را افتتاح کرد.

وی افزود: این مسائل همه یک کلاف است که به یکدیگر وصل هستند. نمی‌شود قسمتی از ورزشگاه را احداث کرد و قسمت دیگر را نیمه تمام گذاشت. به نظرم درخواست سازمان لیگ بعید است که اجرایی شود و بتوان فاز اول را افتتاح کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.