مالک باشگاه دبیری تبریز در ارتباط با قهرمانی نیم‌فصل و حضور عجیب افتخاری در رختکن تیمش اظهارنظر کرد و از پیشنهاد تمدید پنج ساله قرارداد سرمربی این تیم خبر داد.
افشین دبیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی پر گل تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران و کسب قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال مطرح کرد: هر دو تیم دبیری و تاسیسات فوتسال خوبی ارائه کردند ولی با توجه به برنامه ریزی که در تعطیلات نیم فصل داشتیم و تمرین های خوب بازیکنان توانستیم سه امتیاز حساس بازی را به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: قهرمانی نیم فصل را کسب کردیم اما هیچ کس برای این عنوان جایزه نمی دهد. ولی با روحیه بالا و رفاقتی که در تیم می بینم، امیدوارم در هفته های آینده و بازی های نیم فصل دوم نیز بهترین نتایج را کسب کنیم. باشگاه نیز تمام امکانات و حمایت های لازم را انجام خواهد داد.
مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین در ارتباط با حضور رضا افتخاری بعد از پایان بازی در رختکن دبیری اظهار کرد: مسائلی وجود داشت که باید کادرفنی تیم درد و دل هایشان را با افتخاری در میان می گذاشتند. وحید شمسایی هم در صحبت هایش با رئیس کمیته فوتسال گفت که توقع دارد با توجه با جایگاه دبیری در جدول، نیم نگاه بهتری به تیم داشته باشند. به هر حال با توجه به صدرنشینی تیم در لیگ، تنها دو نفر به آخرین اردوی تیم ملی دعوت شده بودند که فرهاد فخیم هم با ناراحتی خداحافظی کرد. البته من و شمسایی در حال صحبت با فخیم هستیم تا او را به بازگشت به تیم ملی قانع کنیم چون در اوج آمادگی اش قرار دارد. اما امیدواریم کادر فنی تیم ملی هم در اردوهای آینده نفرات بیشتری از دبیری را فرا بخواند تا ایران بتواند افتخارات قبل را تکرار کند.
دبیری همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شمسایی در رختکن اعتراضش نسبت به توهین خسوس به هاشم زاده را با افتخاری مطرح کرده است، توضیح داد: همین طور است و وحید درباره این موضوع به صورت جدی با افتخاری صحبت کرد. ما معتقدیم حرکت خسوس توهین به تمام مربیان و حتی بازیکنان فوتسال ایران است و امیدواریم برخورد لازم با خسوس شود. شاید خسوس در جریان بازی احساساتی شود اما این احساسات را باید طور دیگری تخلیه کند نه اینکه مربی ایرانی تیم ملی را هل دهد. او خودش را در خانواده اش تخلیه کند نه در ایران و بر سر مربی و بازیکن ایرانی!
وی در ارتباط با مذاکره باشگاه دبیری با تیم ملی کرواسی برای آمدن به ایران و انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی، تصریح کرد: آقای میلان مدیر عامل باشگاه آلومنس که عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال کرواسی نیز است قول مساعد برای هماهنگی بازی دوستانه ایران و کرواسی را داده و کمیته فوتسال هم نامه ای را برایشان ارسال کرده است. ما نیز پیگیر ماجرا هستیم تا بازی در تاریخ های ۲۰ تا ۳۰ فروردین برگزار شود.
مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود نیاز کادر فنی، هیچ بازیکنی در زمان نقل و انتقالات نیم فصل را جذب نکرد، گفت: ما تنها به دنبال جذب قدرت بهادری بودیم که مشکل او نیز با فرش آرا حل شد و در مشهد ماند. نفراتی دیگری که در نظر داشتیم مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت. چون مربیان تیم معتقدند بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود باید سطح بالاتری از بازیکنان فعلی داشته باشد.
افشین دبیری در پایان نیز از پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله با وحید شمسایی خبر داد و به ایسنا گفت: همکاری ما با برادران شمسایی روی رفاقتی که از قبل با هم داریم استوار است. زمانی هم که خود وحید مایل باشد، با افتخار در خدمتش خواهیم بود. صحبت هایی هم شده و ما پیشنهاد تمدید پنج ساله به او داده و امیدواریم بتوانیم قرارداد حداقل سه ساله با او ببندیم. ان‌شاءالله بعد از قهرمانی تیم در لیگ برتر و راه یافتن به جام باشگاه های آسیا قرارداد را نهایی می‌کنیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.