مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی و عضو شورای شهر تبریز گفت: من و حمید زینی‌زاده رقابتی‌ نداریم و چون صحبت ما در رسانه‌ها مطرح شده شاید منظور اصلی بیان نشده است.
محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه شورای شهر چه زمانی کمک مالی خود را در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار می‌دهد، گفت: این مسئله در نوبت طرح لایحه‌های شورای شهر قرار دارد و باید در زمان مقرر در صحن بیان شده و به تصویب اعضاء برسد، پس از تائید این لایحه توسط رئیس شورا، این مسئله باید به تائید فرمانداری برسد و  طی پروسه ۲۰ روزه در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این پول هرچه زودتر به باشگاه برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که قرار بود این لایحه بدون نوبت در صحن شورا ارائه شود، خاطرنشان کرد: این طرح ۳ فوریتی است و در دو جلسه اخیر شورا هنوز لایحه‌ای ارائه نشده است، در حال پیگیری این مسئله هستیم تا هرچه زودتر این کار صورت بگیرد و این کمک به باشگاه انجام شود.

جعفری در مورد اینکه حمید زینی‌زاده اعلام کرده برخلاف نظر او بودجه سال قبل باشگاه تراکتورسازی ۱۹ میلیارد تومان است، عنوان کرد: احتمالاً اطلاعات او از من بیشتر است، بودجه مصوب هیئت مدیره ۱۴ میلیارد تومان بود که با مابه‌التفاوتی که به صورت ناخواسته به دلیل گرانی دلار به ما تحمیل شد این رقم را بالاتر برد در غیر اینصورت ابتدا ۱۲ میلیارد هزینه اعضا تیم در نظر گرفته شد و ۲.۵ میلیارد تومان نیز برای مخارج بازی‌ها و سفرهای ما در نظر گرفته شد. حتی دولت قبل در بحث دلار کمک زیادی به ما کرد، اگر یک ریال بیشتر از بودجه هزینه کرده باشیم حاضریم آن را پرداخت کنیم.

وی در مورد اینکه زینی‌زاده اعلام کرده ۳ میلیارد از بدهی‌های سال قبل را پرداخت کرده است، تاکید کرد: ما یک میلیارد تومان از دوران امیر قلعه‌نویی و بخشی از قراردادهای بازیکنان سال قبل را بدهکار بوده‌ایم، به هرحال وقتی تیم مدیریتی زودتر از موعد خود کنار می‌رود، این پول‌های پرداخت نشده باقی می‌ماند البته نباید فراموش کنیم ما مبالغی را نیز برای باشگاه کنار گذاشته بودیم، بخشی از درآمدهای زمان مدیریتی من از اسپانسر، حق پخش و ۴ مغازه‌ای که شهرداری در اختیارمان قرار داده بود، پس از رفتن من به باشگاه رسید. قطعاً در زمانی که ما به عنوان مدیرعامل وارد باشگاه شدیم بدهی‌هایی وجود داشت و بنده حدود ۴.۵ میلیارد تومان پرداختی‌های گذشته را انجام دادم.

جعفری در مورد اینکه زینی‌زاده نسبت به صحبت او مبنی بر اینکه امسال تیم با هزینه سنگین بسته شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بین من و زینی‌زاده اختلافی بوجود بیاید، تمام صحبت من این بوده که ما باید با علم به اینکه تا چه اندازه توانایی مالی داریم، تیم را ببندیم، اگر توانایی مالی ما پایین است و نمی‌توانیم تیم قدرتمندی را ببندیم. اینکار که بخواهیم با انجام هزینه‌های فراوان تیم قدرتمندی داشته باشیم و در میانه‌های راه بخاطر مشکلات مالی از ادامه کار بازبمانیم کار درستی نیست.

وی افزود: اینطور که دوستان من در باشگاه و هیئت مدیره اعلام کرده‌اند امسال پول خوبی به تراکتورسازی آمده اما هزینه‌ها بالاست، تمام آرزوی ما موفقیت تراکتورسازی است، اگر تیم قهرمان شود مطمئناً ما در صحن شورا از حمید زینی‌زاده و مجید جلالی دعوت می‌کنیم و از آنها بخاطر افتخاری که کسب کردند تشکر می‌کنیم. حتی اگر نایب قهرمان شویم این کار را انجام خواهیم داد هرچند که در دو سالی که ما به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم این اتفاق نیفتاد،

جعفری تاکید کرد: چون صحبت‌های ما در رسانه‌ها مطرح شده شاید منظور اصلی بیان نشده است. هیچ رقابتی بین ما وجود ندارد، مطمئناً زینی‌زاده دوست دارد تراکتورسازی قهرمان شود و ما نیز بعنوان یک عاشق تراکتورسازی خواهان رخ دادن این اتفاق هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.