هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: شاید اگر داور آن صحنه را خطا می‌گرفت و ما گل نمی‌خوردیم شرایط بازی به کل فرق می‌کرد.
ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص باخت تیم سایپا مقابل پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی در دست ما بود. دو موقعیت گل داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم پرسپولیس از میزبانی‌اش استفاده کرد و با فشار تماشاگرانش چند موقعیت روی دروازه‌ ما ایجاد کرد که بر اثر غفلت گل خورد. اما هر چه زدیم توپ‌های ما در گل نرفت.

هافبک تیم فوتبال سایپا درباره اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس حاصل خطای بازیکنان این تیم بر روی بازیکنان سایپا بوده و داور آن را اعلام نکرده است، ادامه داد: من صحنه‌ای که بازیکنان می‌گویند خطا بوده را ندیدم اما در رختکن همه می‌گفتند در آن صحنه خطا انجام شد که داور آن را ندیده است. به نظرم آقای داور باید خلعتبری را که به صورت ناصحی زده بود، اخراج می‌کرد اما فکر می‌کنم در کل داوری خوبی بود.

شکوری در مورد صحبت‌هایی که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با اشتباهات داوری در چند بازی اخیرشان به برتری رسیده‌اند،‌افزود:‌ دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم چرا که من پرسپولیسی هستم و علی دایی از دوستان من است. من فقط می‌توانم در مورد تیم خودم حرف بزنم. شاید اگر داور آن صحنه را خطا می‌گرفت و ما گل نمی‌خوردیم شرایط بازی به کل فرق می‌کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه سایپا در چند بازی از داوری متضرر شده، گفت: بازی با پرسپولیس اولی بازی نبود که داور به اشتباه علیه ما داوری می‌کرد. ما در بازی با تراکتورسازی در دور رفت در دقیقه ۹۲ گل آفساید خوردیم اما فکر می‌کنم هجمه‌هایی که این روزها بر علیه داوری وجود دارد، زیاد است چرا که با این فشارها و با وضعی که وجود دارد داوری‌ها بدتر از حالا هم می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.