معاونت پزشکی باشگاه استقلال گفت: در تشخیص اولیه این بازیکن نیاز به شش هفته استراحت و فیزیوتراپی دارد، اما پس از انجام MRI مجدد ما نظر نهایی را در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی او اعلام می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امین نوروزی معاونت پزشکی ورزشی استقلال در مورد  وضعیت مصدومیت کبه گفت: بعد از معاینات و مشاوره‌هایی که ما داشتیم به این نتیجه رسیدیم که کبه نیاز مجدد به MRI با تزریق دارد تا میزان آسیب‌دیدگی او بیشتر مشخص شود.

وی در ادامه افزود: این بازیکن از ناحیه رباط داخلی پا دچار صدمه شدیدی شد که به مینیسک او هم فشار آمده است. در تشخیص اولیه این بازیکن نیاز به ۶ هفته استراحت و فیزیوتراپی دارد، اما پس از انجام MRI مجدد ما نظر نهایی را در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی او اعلام می‌کنیم.

نوروزی در خصوص زمان انجام MRI مجدد از پای کبه اظهار داشت: فردا از این بازیکن MRI جدید می‌گیریم تا وضعیت آسیب‌دیدگی او به صورت کامل مشخص شود. اما در حال حاضر می‌توانیم بگوییم کبه تا ۶ هفته نیاز به استراحت دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی از رسانه‌ها صحبت از عدم تست پزشکی از این بازیکن قبل از امضای قراردادش با استقلال مطرح شده، گفت: متاسفانه این شایعه در برخی از رسانه‌ها مطرح شده بود،‌ اما کبه یک هفته تمام زیر نظر ما تست پزشکی داد و علاوه بر این در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران هم از او تست کاملی گرفته شد. حتما این افراد که چنین خبر بی‌اساسی را مطرح کرده‌اند بازی را تماشا نکردند چرا که تصاویر بازی شدت ضربه‌ای که روی پای این بازیکن وارد شد را نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.