رشت- مربی سپیدرود رشت با اشاره به نمایش خوب بازیکنان این تیم در بازی امروز برابر صنعت نفت، گفت: ضعف جسمانی مشکل اصلی بازیکنان سپیدرود است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی فر در کنفرانس خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از حضور دوباره بر روی نیمکت تیم سپیدرود رشت، اظهار کرد: در ماه های گذشته شاهد شرایط خاص برای این تیم بودیم.

وی با تأکید براینکه کادر فنی جدید تیم تلاش می کند تا دوباره انگیزه و روحیه جنگندگی را در میان بازیکنان به وجود آورد، افزود: امروز تمام بازیکنان عملکرد خوبی از خود برابر صنعت نفت به نمایش گذاشتند.

مربی سپیدرود رشت در ادامه با بیان اینکه تا دقایق پایانی جنگنده ظاهر شدیم، گفت: مصدومیت یعقوب کریمی در این دیدار بعد از دو ماه بازی نشان می دهد که بازیکنان از نظر بدنی نیز با مشکل روبه رو هستند.

وی با اشاره به تعطیلات پیش روی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در این مدت از نظر بدنی بر روی بازیکنان کار کرده و وضعیت جسمانی آنها را بهبود دهیم.

امامی فر همچنین به نیاز سپیدرود به جذب بازیکن جدید نیز اشاره و تصریح کرد: در این مدت به دنبال جذب بازیکن جدید و با کیفیت هستیم تا در برابر پرسپولیس و پیکان با قدرت بیشتری آماده شویم.

وی تلاش و دوندگی بازیکنان سپیدرود در بازی برابر صنعت نفت را امیدوار کننده عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم تا در ادامه این رقابت ها با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.