در تورنمنتی که هرساله پیش از شروع لیگ و در تابستان برگزار می‏‎شود قرار است رئال مادرید، رم، یوونتوس و منچستریونایتد در امریکا حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تابستان آینده رقابت‎های بین‎المللی جام قهرمانان با حضور تیم‌های فوتبال رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس و رم در امریکا برگزار خواهد شد.

برای ششمین سال پیاپی سفیدپوشان در این تورنمنت تمرینی پیش‎فصل شرکت کرده و قرار است کارشان را با بازی مقابل تیم ژوزه مورینیو آغاز کنند. این بازی در ورزشگاه هارد راک استادیوم است، جایی که فصل گذشته در آن مقابل بارسا بازی کردند.

بازی بعد با یوونتوس و در ورزشگاه لندور مریلند است، در تاریخ ۴ آگوست و قبل از این که سفیدپوشان به مت لایف استادیوم نیوجرسی بروند تا مقابل رم که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده قرار گیرند، دیداری که باید در تاریخ ۷ آگوست انجام شود.

بازی مقابل یوونتوس اولین بازی مقابل راه‎راه‎پوشان تورینی بعد از دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که بحث‎های زیادی درباره آن شد برگزار خواهد شد و اولین تقابل دو تیم بعد از آن تردیدها است. همچنین آخرین بار که رئال مادرید مقابل رم بازی کرده مربوط به رقابت‎های اروپایی سال ۲۰۱۶ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.