لوئیس سوارس در بازی مقابل سویا هم گلی نزد تا تعداد دقایق پشت سر هم که در آن گل نزده به ۴۵۱ برسد و برایش یک رکورد منفی ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوئیس سوارس در دیدار شنبه‎شب تیم فوتبال بارسلونا مقابل سویا باز هم گل نزد تا به بدترین رکورد از زمان پیوستن به بارسلونا برسد. او نه‌تنها از فرم اصلی خارج شده، بلکه شانس هم نمی‌آورد و مشکل زانویش هم کار را برایش سخت‌تر کرده است. در نتیجه مجموع این اتفاقات است که آمار او آمار قابل قبولی نیست.

از زمانی که به بارسا پیوسته، لوئیس سوارس این بار طولانی‎ترین روند ادامه‌دار گل نزدن را تجربه کرده است که برایش یک رکورد شده است. او وقتی به بارسا ملحق شده بود از سوی فیفا محروم بود و در آن زمان برای ۵ بازی پشت سر هم گل نزد.

این بار شرایط تکرار شده است. ستاره اوروگوئه‌‎ای در تاریخ ۱۴ اکتبر گلی مهم مقابل اتلتیکومادرید زد و برای تیمش امتیاز گرفت. آن زمان به نظر می‎رسید که دوباره موتور گلزنی‎اش روشن شده، اما این طور نشد.

از آن بازی به بعد گلی نزده است و در ۳ بازی هم ۹۰ دقیقه کامل در میدان بوده است؛ بازی مقابل بیلبائو و المپیاکوس و سویا. همچنین در بازی مقابل مالاگا هم ۸۳ دقیقه در زمین حضور داشت.

زمانی که او تازه به تیم آمده بود ۳۹۳ دقیقه زمان نیاز داشت تا گل بزند. اما رکورد جدید او ۴۵۱ دقیقه بدون گل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.