مدافع ملی پوش ایران اعلام کرد برای رفتن به تیم های اروپایی با ژاوی مشورت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پور علی گنجی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری این اردو گفت: از بازیکنان دعوت شده یک جورهایی زیر ۲۳ ساله هستند و نیاز به بازی های تدارکاتی دارند.

وی افزود: خدا را شکر می کنم که شرایطی فراهم شده تا در کنار سایر بازیکنان بازی کنیم. این اردوها کمک می کنند بازیکنان بهتر همدیگر را بشناسند. امثال من زیاد هستند بازیکنانی که تعداد بازی های ملی زیادی ندارند.

پور علی گنجی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تعریف و تمجید های ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه بارسلونا از وی در تیم السد قطر و احتمال انتقالش به تیم های اروپایی تأکید کرد: من برای رفتن به تیم های اروپایی خیلی زیاد با ژاوی و دیگران مشورت می کنم. اگر قرار است به اروپا بروم باید به تیمی بروم که بتوانم در آن بازی کنم. اگر قرار است نیمکت نشین باشم بهتر است در تیمی حضور داشته باشم که ارزش نیمکت نشینی داشته باشد نه اینکه بخواهم به یک لیگ درجه هفتم دنیا بروم.

وی ادامه داد: نیاز دارم که قبل از جام جهانی بازی کنم. ژاوی هم به من لطف دارد و از این بابت احساس غرور می کنم. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنم و بازیکنان بزرگ دنیا درباره من اینطور صحبت کنند.

مدافع ملی پوش تیم السد درباره انتخابش به عنوان بازیکنان ماه این باشگاه گفت: این چندمین بار بود که در لیست بازیکنان برتر باشگاه بودم. خدا را شکر با حمایت هواداران ایرانی و تماشاگران السد توانستم به این عنوان برسم. رسیدن به این عناوین می تواند به من کمک کند. افتخار می کنم یک جورهایی پرچم ایران را بالا نگه داشته ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.