کاپیتان استقلال می‌گوید:«داور می‌توانست قضاوت بهتری در دربی داشته باشد.»

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛خسرو حیدری وینگر راست استقلال بعد از دربی می گوید واقعا به خاطرناراحتی هواداران ناراحت هستند و هرگز دوست نداشتند چنین نتیجه ای در دربی رقم بخورد.خسرو حیدری بعد از دربی به سوالات ما پاسخ داد.

خسرو بازی پربرخوردقبول داری؟

خب این چیزها دردربی طبیعی است. هر دو تیم می خواهند برنده باشند و طبیعی است که برخوردهایی در بازیپیش بیاید. چیز عجیبی نیست.

در صحنه ای که رفتیکرنر بزنی، سمت تو چیزهای زیادی پرتاب کردند. چه چیزی به سرت برخورد کرد؟

یخ بود. امیدوارمدیگر شاهد این چیزها در استادیوم نباشیم. من از هواداران استقلال هم می خواهم که چنینکارهایی نکنند. واقعا ممکن است بازیکنان در زمین مسابقه آسیب ببینند. در آن لحظه همسمت من چیزهایی پرتاب می شد که نمی توانستم ضربه بزنم و متاسفانه یخ به سمتم پرت کردندکه به سرم برخورد کرد.

مصدوم که نشدی؟

نه چیز خاصی نبود.

بازی را هم که باختید.

بله، بچه ها در رختکنهمه ناراحت بودند و می گفتند ای کاش به خاطر این هواداران هم که شده نتیجه می گرفتیم.بیشتر ناراحتی همه از این بود و می گفتند ای کاش نمی باختیم. هر چه درباره این هوادارانبگویم که گفتم. استقلال به نظر من تیم بدشانس دربی بود و اگر خوش شانس تر بودیم حداقلیک گل می زدیم و بازی را نمی باختیم.

درباره پنالتی همبحث هایی هست. پرسپولیسی ها می گویند داور باید روزبه چشمی را اخراج هم می کرد.

والا من نمی توانمدر این باره نظر بدهم. کارشناس ها هستند که نظر می دهند ولی اصلا روزبه نباید اخراجمی شد. اینطور نبود که باید اخراج هم می شد. روزبه توپ را هم زد.

کلا نظرت دربارهداوری چیست؟

به نظر من داور میتوانست قضاوت بهتری داشته باشد و در صحنه هایی که ۵۰-۵۰ بود به نفع پرسپولیسی ها سوتمی زد. نمی گویم روی نتیجه تاثیر داشت ولی با قضاوت بهتر می توانست به عملکرد بهترما هم کمک کند.

روزبه چشمی بعد ازمسابقه خیلی ناراحت بود و می گفت مقصر اصلی شکست اوست.

نه اینطور نبود.به هیچ وجه روزبه مقصر اصلی باخت نبود. او هم مثل بچه های دیگر تلاش کرد تا تیم موفقباشد. خیلی هم تلاش کرد منتهی تیم ما در مجموع بدشانس بود. وقتی جابر انصاری به زمینآمد دیدید که تحرک تیم ما بیشتر شد و می توانستیم به گل برسیم. حیف شد. انشالله دربازی برگشت بتوانیم جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.