سرمربی لیورپول درباره بازی تیمش مقابل منچستریونایتد صحبت کرده و مدعی شده در صورتی که تیمش با سبک مورینیو بازی کند نمی‎تواند هرگز قهرمان شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول مدعی شده اگر تیمش به همین سبک که سبک مورینیو است بازی کند، نمی‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود.

لیورپول چندی پیش به مصاف منچستریونایتد رفت و در خانه موفق به شکست تیم مورینیو نشد و در نهایت به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در این بازی در دقایقی تیم کلوپ با تمام نفرات دفاع کرد و از نظر کلوپ این سبک بازی مورینیو است.

کلوپ درباره آن بازی گفت: بیشتر کارهایی که منچستریونایتد در آن بازی کرد را همه دیدند، پس چرا باید من قبل از بازی درباره‎اش صحبت می‎کردم؟ این کار من نیست. ژوزه (مورینیو) کاری را کرد که به نظرش درست بود، یا کاری را کرد که می‎خواست انجام دهد، این مشکلی ندارد. کار او شرایط را برای ما آسان‎تر نکرد، اما من نمی‌توانم التماس کنم که کمی بازی را بازتر کند.

کلوپ درباره تیم خودش گفت: آن‌ها می‌خواهند قهرمان لیگ شوند، اما به نظر من اگر لیورپول با این سبک بازی کند بعد از ۱۲۵ سال هم نمی‌تواند قهرمان شود. نمی‌توانیم عقب بنشینیم و بگوییم بهتر است صبر کنیم، این ممکن نیست. بلکه باید هرکاری لازم است انجام دهیم تا یکی از مدعیان باشیم و با هر تیمی رقابت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.