سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اجازه نمی دهیم حاشیه های کاذب باعث شود استعداد جوانان تراکتور به هدر برود.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار با پدیده مشهد گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. ما در رقابت های جام حذفی با پدیده در مشهد بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم این تیم را هم شکست دهیم اما فکر می کنم بازی پیش رویمان با پدیده، کالا شرایط متفاوتی نسبت به دیدار جام حذفی دارد.

وی تصریح کرد: پدیده برای جبران شکست خود به تبریز می آید اما آنقدر آماده هستیم که بخواهم تماشاگران خود را با کسب پیروزی خوشحال کنیم.

سرپرست تراکتورسازی درباره روند رو به رشد استقبال هواداران تراکتور از بازی های خانگی این تیم اظهار داشت: امسال برایمان سنگ تمام گذاشتند. سه بازی ابتدای فصل را باختیم اما آنقدر شعور اجتماعی و فوتبالی هواداران تراکتور بالاست که پس از هر شکست ایستادند و ما را تشویق کردند. آنها فوتبال را می فهمند و به همین خاطر است که احساس می کنم ر هفته به تعداد تماشاگرانمان اضافه می شود.

وی درباره شایعه لیست خرید تراکتورسازی برای نیم فصل رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: آقای گل محمدی هنوز لیستی ندادند تا بخواهیم مذاکرات زودهنگامی داشته باشیم. اینکه سرمربی تیم لیست داده است صحت ندارد و هر وقت زمان نقل و انتقالات برسد با گزینه های کادر فنی بری حضور در تراکتورسازی صحبت می کنیم.

محمودی درباره مصدومیت سینا عشوری تصریح کرد: او تمرینات اختصاصی اش را شروع کرده است. فکر می کنم از هفته آینده هم بتواند پا به پای بازیکنان تمرین کند. اینکه می گویند حداقل دو ماه دیگر نمی تواند بازی کند درست نیست.

وی درباره توجه ویژه باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به رفتار بازیکنان جوان این تیم اظهار داشت: حواسمان هست تا به بیراهه نروند. باید تک تک این بازیکنان قدر پیراهن این تیم را بدانند. خودشان هم خوب می دانند جایگاهی که اکنون برای رسیدن به آن تلاش می کنند آرزوی هر شخص دیگری است. اول از همه خودشان باید حواسشان را جمع کنند و پس از آن به عنون سرمایه های شگاه تراکتورسازی تبریز اجازه نمی دهیم هدر بروند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره نامه این باشگاه برای حق پخش تلویزیونی گفت: باید راه های درآمدزایی که کنفداسیون فوتبال آسیا نیز برای باشگاه‌ها در نظر گرفته را خودمان اید پیگیری کنیم. در شرایط اقتصادی موجود نیاز به ایجاد چنین اعتباراتی برای باشگاه‌ها هست. آقای آجرلو هم تمام تلاش خود را برای درامدزایی باشگاه دنبال می کند که یکی از آنها بحث حق پخش تلویزیونی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.