اعضای تیم فوتبال استقلال امروز با پیراهنی وارد زمین شدند که نام مبارک امام رضا (ع) به جای اپراتور تلفن همراه روی پیراهن این تیم نقش بسته بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به همین علت پیش از شروع مسابقه و طبق هماهنگی‌های سازمان لیگ توسط باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این تیم تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

* منصور رشیدی و رضا حسن‌زاده دو بازیکن دهه پنجاه و هفتاد تیم استقلال قبل از شروع بازی مورد تقدیر قرار گرفتند که توسط تماشاگران نیز این نفرات تشویق شدند.

* محمد نوازی در جایگاه ویژه در کنار محسن کریمی دیدار دو تیم را تماشا می‌کند.

* در حالی که زمان زیادی به آغاز مسابقه باقی نمانده حدود ۲۰ هزار نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و قبل از شروع بازی نیز از طرح موزاییکی این تیم رونمایی شد.

* قبل از شروع بازی پژمان منتظری مدافع تیم استقلال برخورد گرمی با محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه داشت و خیلی کوتاه با وی صحبت کرد.

* حسن بیت‌سعید بازیکنی که روز گذشته سوژه نشست خبری عبدالله ویسی بود و سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد بعید است بازیکن سابق تیمش بتواند روز خوبی را تجربه کند امروز از روی نیمکت دیدار دو تیم را تماشا کرد.

* یدالله سلیمانی که وظیفه برگزاری مسابقه امروز را برعهده دارد قبل از شروع بازی در کنار عوامل برگزاری این دیدار عکس یادگاری گرفت.

* هنگامی که عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان وارد زمین شدند تماشاگرانی که در کنار جایگاه خبرنگاران حضور داشتند ویسی و کریم بوستانی را مورد تشویق قرار داده که سرمربی استقلال خوزستان برای آنها دست تکان داد.

* همانند حرکت روز گذشته پرسپولیسی‌ها امروز اعضای تیم استقلال با پیراهنی وارد زمین شدند که نام اپراتور تلفن همراه از روی آن حذف شده و به جایش نام مبارک امام رضا (ع) به جای اپراتور تلفن همراه حک شده است.

* نیمکت‌نشینان استقلال قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با عبدالله ویسی داشتند.

* اعضای دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان پیش از آغاز مسابقه به تمثال شهید بابایی ادای احترام کرده و وارد زمین شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.