سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:کمال بازیکن فیکس ماست اما به خاطر عمل جراحی که داشت و چون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: کمال بازیکن فیکس ماست اما به خاطر عمل جراحی که داشت و چون دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. وقتی او به بازی امد کیفیت بازی ما بهتر شد.

وی افزود: از شاگردان ممنونم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم در این فضای شورانگیز که هواداران، هر دو تیم را تشویق می‌کنند به نتیجه دلخواه برسیم. ما هم صاحب توپ و میدان بودیم و هم پیروز شدیم که این پیروزی را به هواداران تیم خودمان تقدیم می‌کنیم که از راه دور آمده بودند.

برانکو در مورد اینکه آیا به این اعتقاد دارید که تیم شایسته همیشه پیروز نیست و شما از شانس استفاده کردید، گفت: این نظر شخصی شماست ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم از بچه‌ها بسیار راضی هستم که خواسته‌های ما را در زمین پیاده کردند.

وی ادامه داد: هر دو تیم خوب کار کردند و فرصت داشتند اما ما به نحو احسنت استفاده کردیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان جوانی دارد که برای هماهنگی آنها به زمان نیاز است.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: مهدی طارمی هنوز به فرم آمادگی خود نرسیده و نباید از وی انتظار زیادی داشت، با این وجود از عملکرد وی راضی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.