سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باید از همین اولین دیدار مقابل شن‌زن چین پیروز شویم تا حساب کار دست سایر رقیبانمان در فوتسال آسیا بیاید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی افضل در رابطه با بازی روز شنبه گیتی‌پسند اصفهان مقابل شنزن چین در رقابت‌های قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام گفت: همانطور که اطلاع دارید امروز نماینده چین شکست سنگینی روبروی ژاپن متحمل شد و قطعاً در روز شنبه ما بازی سختی داریم.

وی افزود: تیم شنزن با توجه به باخت امروزش در صورتی که روبه‌روی ما نتواند پیروز شود باید از مسابقات خداحافظی کند و همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. اما ما روزی که تمرینات خودمان را شروع کردیم و وارد این مسابقات شدیم فقط یک هدف داشتیم که آن هم قهرمانی در این مسابقات است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: اگر ما از همین روز اول بتوانیم زهرچشمی از تیم چینی بگیریم و پیروز شویم اول اینکه صعودمان را قطعی می‌کنیم و دوم اینکه سایر تیم‌ها حساب کار دست‌شان می‌آید.

افضل ادامه داد: در صورت پیروزی مقابل چین ما در بازی روبه روی ژاپن به راحتی می‌توانیم بازی کنیم و پیروز شویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. اما من در اینجا بگویم اگر قهرمانی مسابقات را می‌خواهیم برای ما فرقی ندارد با ژاپن و یا چین و یا سایر تیم‌ها بازی کنیم و فقط باید به فکر پیروزی و کسب جام قهرمانی باشیم.

وی همچنین در مورد بازی امروز نمایندگان چین و ژاپن که منجر به شکست ۵ بر یک چین شد، گفت: هر دو تیم خوب و حرفه‌ای بازی کردند و به دنبال برنامه‌های خاص خودشان که از قبل طراحی شده بود رفتند اما تیم ژاپن توانست از تجربه خود و فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند و پیروز میدان شود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در پایان گفت: در بازی امروز من و کادر فنی و آنالیزورهای تیم از نزدیک شاهد این بازی بودیم و تمام نقاط ضعف و قوت این دو تیم را آنالیز کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و یک بازی حساب شده به پیروزی برسیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.