سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: آذرخش بندر عباس نسبت به سالهای قبل بیشتر هزینه کرده و بازیکنان خوبی جذب کرده و این تیم می‌تواند برای سایر تیم‌های لیگ برتری در بندر عباس مشکل ایجاد کند.

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی روز گذشته تیم فوتسال مس سنگون ورزقان مقابل آذرخش بندرعباس گفت: روز گذشته ما بازی خیلی سختی در بندر عباس مقابل آذرخش داشتیم این تیم بازیکنان جوان خوبی دارد که از لحاظ فنی خیلی خوبند. با توجه به اینکه ما در اوایل فصل جدید لیگ برتر قرار داریم تیم ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. خوشحالم که توانستیم این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهیم.

وی گفت: آذرخش تیمی جوان و با انگیزه است. این تیم امسال بیشتر از بسال‌های قبل هزینه کرده است و توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند من مطمئنم آذرخش در بندرعباس برای تیم‌های دیگر لیگ برتری مشکل آفرین است.

سرمربی تیم مس سنگون گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی کافی نرسیده و ما هر چه بیشتر تمرین کنیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنیم و هر چه بیشتر به جلو برویم بهتر می‌شویم.

وی همچنین در رابطه با برگزاری لیگ برتر در هفته دوم گفت: لیگ ما در هفته اول خیلی ناهماهنگ بود و خدا را شکر این هفته خیلی بهتر شد و تمام بازیها انجام شد و امیدوارم امسال لیگی خوب و با نشاط داشته باشیم.

وی در آخر گفت: امیدوارم امسال خانواده فوتسال به این نتیجه برسند که جلسه شورای هم‌اندیشی بین بزرگان فوتسال ایران جهت کمک به این رشته برگزار کنند و اگر این جلسه برگزار شود خیلی به فوتسال ما کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.