روز جمعه قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که طی این مراسم تیم‌های صعود کرده به مرحله ما قبل فینال حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛طی اینقرعه‌کشی یوونتوس که موفق به حذف بارسا شد باید برابر موناکویی قرار بگیرد که دورتموندرا در دو بازی رفت و برگشت شکست داد. در سوی دیگر نیز شاهد دربی مادرید خواهیم بود.فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان که بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شد و دراین فصل دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

اما نکته قابل توجه و البته کمی عجیب که دربارهاین قرعه‌ها وجود دارد، شایعاتی است که دوباره پیرامون قرعه تیم رئال مادرید به وجودآمده. این شائبه در گذشته نیز بارها تکرار شده بود که در قرعه‌کشی‌ها برای برداشتنقرعه‌ی حریفی آسان برای کهکشانی‌ها، گوی‌ها را سرد یا گردم می‌کنند. این شایعه‌ای بودکه بعد از مشخص شدن اتلتیکو مادرید به عنوان حریف رئال دوباره مطرح شده است. اما ازروز قرعه‌کشی که چنین بحث‌هایی به وجود آمد، بسیاری از رسانه‌ها و نشریات معتبر اروپاییهم به آن پرداخته‌اند. البته که هیچکدام حرفی از تایید چنین ماجرایی نزدند. ولی اعتراضطرفداران رئال مادرید بر این است که چنین ادعایی اصلا درست نیست. آنها اعتقاد دارندکه در این مرحله از بازی‌ها، موناکو می‌توانست حریف به مراتب راحت‌تری برای رئال باشد.همانطور که در نظرسنجی سایت ESPNدرصد بیشتری از طرفداران رئال علاقه داشتند تیم‌شان به موناکو برخوردکند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.