پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم پرسپولیس با حمایت هوادارانش مستحق کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قهرمانی پرسپولیس تهران گفت: قبل از صحبت در خصوص قهرمانی پرسپولیس باید به هواداران این تیم تبریک بگویم زیرا آنها در سرما و گرما از تیمشان حمایت کردند و حتی در شکست ها هم پرسپولیس را تنها نگذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: قرمزپوشان فصل موفقی را پشت سر گذاشتند و حمایت مدیران باشگاه از سرمربی تیم باعث شد او استرسی برای کار نداشته باشد و تمام تمرکزش را برای موفقیت پرسپولیس بگذارد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: برانکو اسکلت تیم فصل گذشته خود را تقریبا حفظ و با اضافه کردن چند بازیکن، تیم قدرتمندی را روانه لیگ شانزدهم کرد که در نهایت منتج به قهرمانی این تیم در این فصل شد که مستحق آن بودند.

فنونی زاده در خصوص دیدار استقلال برابر صبای قم نیز گفت: بازیکنان استقلال کمی سردرگم بودند و نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. آنها در نیمه اول بر اثر اشتباه مدافع حریف دروازه صبا را باز کردند اما خیلی زود به خاطر عدم هماهنگی خط دفاع گل دوم را دریافت کردند. استقلال توانست در نیمه دوم پس از اخراج عمران زاده فشار زیادی بر روی دروازه صبا بیاورد و در دقایق پایانی گل پیروزی را درون دروازه صبا قرار داد.

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر تراکتورسازی گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس، دو تیم استقلال و تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند و فکر می کنم شاهد یک بازی جذاب تماشاگر پسند خواهیم بود. این دیدار جدال استاد و شاگرد است و این می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید و آنرا خاص کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص خداحافظی رضا عنایتی هم گفت: عنایتی بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای استقلال کشید. کاش این بازیکن در استقلال حضور داشت و بعد خداحافظی می کرد اما همینکه هواداران او را فراموش نکردند و مراسم باشکوهی برای او برگزار کردند جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار تراکتور و استقلال تماشاگران فقط به تشویق تیم خود بپردازند و وارد مسائل حاشیه ای نشوند تا شاهد بازی زیبایی باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )