اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی فردا مقابل گسترش فولاد تبریز کلیدی‌ترین دیدار سپاهان به شمار می‌رود که هدف ما پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: باید بگویم در حال حاضر تیم ما بسیار خوب و متحد بوده و تلاش اصلی کادر فنی بر آن است که تمرکز بازیکنان را ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه گسترش‌فولاد تبریز تیمی با کیفیت قابل توجه است، تصریح کرد: به هر حال هدف اصلی ما این است که بازیکنان در این مسابقه با نهایت کیفیت ظاهر شده و به این مسابقه به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های تیم نگاه کنند.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به برنامه‌های تیمش برای پیروزی مقابل گسترش‌فولاد گفت: این مسابقه کلید حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رد و تلاش می‌کنیم که ایده‌های خود را اجرایی کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین رویکرد ما حفظ انسجام تیم‌ها و نظم‌بخشی به تیم با پاسکاری‌های مناسب است و با توجه به این موضوع، نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان و امید سپاهان داریم.

کرانچار با بیان اینکه به نظرم تیم‌های ایرانی در سال‌های گذشته موفقیت بسیاری کسب کرده‌اند و رده‌بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عادلانه نیست، گفت: به نظرم ایران بعد از ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در رده چهارم آسیا قرار دارد و فدراسیون ایران باید در این زمینه اعتراض کند.

وی درباره حضور هواداران در مسابقه فردا اضافه کرد: امیدوار هستم که هواداران در این مسابقه حضور پیدا کنند زیرا حضور آنها در کسب نتیجه تیم اثر بسیاری دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.