یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با برنامه و منطق فوتبال بازی می‌کند و بازیکنانش به خوبی تاکتیک‌های برانکو را اجرا می‌کنند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: پرسپولیس در نیمه اول این بازی خوب بازی نکرد، شاید اگر دو موقعیت صبا در این نیمه گل می‌شد شرایط مسابقه تغییر پیدا می‌کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس همان تیم همیشگی شد و غیبت بازیکنانش هم به چشم نیامد و یک بازی هجومی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس فوتبال را با برنامه و منطق بازی می‌کنند، این تیم به خوبی از دروازه‌اش محافظت می‌کند و از موقعیت‌های گلزنی‌اش هم خوب استفاده می‌کند. بازیکنان پرسپولیس کاملاً تابع دستورات مربی هستند و تاکتیک او را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس گفت: بی‌دلیل نیست که این تیم از ابتدای فصل در بالای جدول حضور دارد، فراز و نشیب پرسپولیس بسیار کم است، بازیکنان این تیم وقتی توپ را از دست می‌دهند و یا صاحب توپ می‌شوند دقیقاً می‌دانند که چه باید بکنند و برنامه مشخص دارند.

قاسمپور در مورد دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته آینده گفت: من ۲ بازی از تراکتورسازی را هم دیده‌ام، این تیم هم بسیار تیم خوبی است، تراکتورسازی مهره‌های خوبی هم دارد و حتی نیمکت‌نشینانش هم بازیکنان خوبی هستند که این در لیگ فرسایشی ایران خیلی به یک تیم کمک می‌کند، لیگی که به دفعات تعطیل می‌شود. تراکتورسازی مثل پرسپولیس و استقلال در اکثر شهرها هوادار دارد و در ورزشگاه آزادی هم احساس غربت نخواهد کرد.

وی افزود: پیش‌بینی نتیجه این بازی بسیار سخت است اما من اگر جای برانکو سرمربی پرسپولیس بودم قطعاً در این بازی تیمم را محتاط‌تر به میدان می‌فرستادم هرچند اگر پرسپولیس تراکتورسازی را شکست دهد فاصله‌اش با حریف ۹ امتیازی خواهد شد. با این حال منطق این را می‌گوید که برانکو با احتیاط بیشتری مقابل تراکتورسازی بازی کند چون قطعاً قلعه‌نویی تیمش را هجومی‌تر به مصاف پرسپولیس می‌فرستد و تیم او بی‌محاباتر مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.