سرمربی آلومینیوم اراک گفت: با توجه به شرط عجیب کمیته انضباطی که به هیچ‌وجه محقق نمی‌شد ما از داشتن میلاد احمدی بازیکن کلیدی خود محروم بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داود مهابادی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال اهواز در خانه، گفت: در نیمه اول و در مجموع بازی مالکیت توپ و میدان در دست ما بود. تیم حریف فرصت چندانی نداشت، اما بازیکنان من فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا یک گل بخوریم و بازی با تساوی خاتمه یابد.

وی افزود: در غیاب ۶ بازیکن اصلی به میدان رفتیم و بازیکنانم نتوانستند خواسته‌های من را در زمین انجام دهند. از نتیجه راضی نیستم؛ چراکه روی اشتباهات فردی نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم.

بازیکن اسبق استقلال گفت:‌ با توجه به شرط عجیب کمیته انضباطی که به هیچ‌وجه محقق نمی‌شد ما از داشتن میلاد احمدی بازیکن کلیدی خود محروم بودیم و از زمان صدور حکم تا زمان پایان محرومیت او، می‌بایست ما ۳ بازی انجام می‌دادیم، اما بر اساس برنامه سازمان لیگ و شروع نیم‌فصل ما تنها ۲ بازی داشتیم و چطور می‌توانستیم یکی بازی دیگر انجام دهیم و از این بازیکن استفاده کنیم. این نشان می‌دهد کمیته انضباطی بسیار سهل‌انگارانه این کار را انجام داده است و می‌خواهم بدانم بنای صدور چنین نامه‌ای چه بوده است.با این حکم من مجبور شدم یک بازیکن فیکس را که یک هفته در برنامه‌های تیمی ما جا داشت را در روز بازی کنار بگذارم.کمیته انضباطی در مورد پرونده باشگاه پاس هم همین رویکرد را داشت و درحالی که نوشته شده بود برای پرداخت بدهی من اقدام کنند اما باشگاه پاس خیلی راحت قانون را دور زد و بدون پرداخت یک ریال به بازی خود ادامه داد.

وی در مورد داور بازی گفت: از کمیته محترم داوران تقاضا دارم فیلم بازی را دوباره نگاه کنند. کمک‌داور توپی را که می‌بایست آفساید می‌گرفت، کرنر اعلام کرد و در یک صحنه دیگر بازیکن ما به‌شدت در محوطه جریمه سرنگون شد و داور از کنار این موضوع بی‌تفاوت گذشت. در ادامه داور توپی را که باید اوت می‌گرفت، کرنر اعلام کرد و همان توپ در دقیقه ۸۶ وارد دروازه ما شد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد حاشیه رخ‌داده در بین هواداران گفت: اعتراضاتی که بعد از دریافت گل تساوی رخ داد، کاملاً جهت‌دار و برنامه‌ریزی‌شده بود. عده‌ای دوست دارند جو را مشتنج کرده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. من تقاضا دارم هواداران واقعی ما اجازه ندهند که این دسته که به ناحق دنبال سودجویی هستند، در بین آنها رخنه کنند.

مهابادی در پایان گفت: امیدوارم با بازگشت بازیکنان اصلی و اضافه شدن دو بازیکنی که تازه جذب کرده‌ایم، تیم کامل شود و ان‌شاءالله بسیار امیدوارم به‌لطف خدا و حمایت هواداران در انتهای فصل در جمع مدعیان قرار بگیریم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.