مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: این هفته باید با پیکان بازی کنیم و این بازی برای مدیران دو کارخانه هم اهمیت دارد.

رضا درویش در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم سایپا گفت: خوشبختانه بعداز پیروزی روحیه‌بخش خارج از خانه وضعیت تیم ما بهتر شده است. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه زیر فشار هستند. امیدوارم روند موفقیت‌آمیز سایپا ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد:‌ در هفته چهاردهم لیگ برتر باید به مصاف تیم پیکان برویم و در واقع شاهد دربی خودروسازان هستیم. دربی که به احتمال فراوان نتیجه‌اش برای مدیران دو کارخانه ایران خودرو و سایپا هم اهمیت دارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد حمایت همه جانبه‌اش از حسین فرکی با وجود استعفا گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند اما همیشه چند بازیکن مصدوم و محروم داریم. در همین بازی با صنعت نفت پنج بازیکن ما مصدوم بودند. در بازی قبلی هم ۶ غایب داشتیم. غیبت این بازیکنان در کیفیت بازی تیم تأثیرگذار است. شما از پرسپولیس و تراکتورسازی یا هر تیم دیگری سه بازیکن اصلی‌‌اش را بگیرید آن تیم دچار مشکل می‌شود. تیم ما هم همین شرایط را داشت به خصوص اینکه شش بازیکن اصلی ما مصدوم یا محروم می‌شدند.

وی افزود: امیدوارم پیروزی هفته گذشته فشار و استرس را از روی بازیکنان برداشته باشد و آنها بتوانند کیفیت خوب خود را در ادامه ارائه کنند.

درویش در مورد اینکه نسبت به هدف‌گذاری اول فصل تیم سایپا چند امتیاز عقب‌تر از برنامه‌اش است، گفت: حداقل ۷ امتیاز نسبت به برنامه‌ریزی‌مان عقب هستیم. امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و این عقب‌ماندگی جبران شود.

وی در مورد جریمه‌های بازیکنان سایپا گفت: همانطور که بازیکنان را جریمه می‌کنیم در صورت گرفتن نتایج خوب پاداش هم برای آنها در نظر خواهیم گرفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.