تبریز - دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و صبای قم که قرار بود در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود، با تصمیم مسولان باشگاه تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به انتقال دیدار تیم‌ خود با صبای قم به ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به خبرنگاران گفت: دیروز در استادیوم یادگار امام (ره) تمرین کردیم و این استادیوم تقریبا می‌توانست میزبان بازی‌ها باشد اما باتجربه‌ای که در امر کاشت چمن داشتیم، ترجیح دادیم با توجه به تغییراتی که داده‌شده بازی‌هایمان را تا نیم‌فصل در استادیوم اختصاصی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم با توجه به تمریناتی که داشتیم بازی‌های اخیر را در استادیوم اختصاصی انجام دهیم و در ۵۲ روز تا نیم فصل و تعطیلات آن تقریبا ۲ ماه به زمین چمن یادگار امام استراحت دهیم.

قلعه‌نویی افزود: با توجه به اینکه سیستم گرمایشی ورزشگاه نیز در روزهای آینده آماده می‌شود، کیفیت چمن بهتر خواهد شد و می‌توانیم در کیفیت ایده آل در این ورزشگاه بازی کنیم و بازیکنان تیم نیز پیشنهاد دادند در استادیوم اختصاصی بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: تلاش مسئولان استانی جای تقدیر و تشکر دارد و در این میان کسی مقصر نیست که چرا ورزشگاه آماده نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.