کاپیتان کهنه کار تیم فوتبال رم مشتاق است تا روزی به عنوان کادر فنی در باشگاه فعالیت کند و همچنین می داند که برای این منظور باید مراحل لازم را طی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فرانچسکو توتی» اسطوره تیم فوتبال رم که قراردادش با «جالوروسی» در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ به اتمام می رسد، ممکن است بعد از بازنشستگی به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت کند، با این حال وی پذیرفت که ابتدا باید رفتارش را تغییر دهد.

اگرچه «توتی» هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، اما برخی مواقع از دورنمای مربیگری در رم با لذت سخن می گوید.

وی به «کوریره دلو اسپورت» گفت: نمی دانم چه اتفاقی در آینده می افتد ولی می دانم که چیز لذت بخشی خواهد بود. در بخشی از وجودم تمایل دارم تا مربیگری را شروع کنم اما هنوز خیلی به آن فکر نمی کنم، زیرا می دانم که ممکن است مدیریت کردن گروهی از بازیکنان با شخصیتی که من دارم راحت نباشد. اما تمام هم تیمی هایم که شروع به مربیگری کرده اند را می بینم، می فهمم که شاید بعضی از این توانایی ها بعد از پایان دوران فوتبالم به وجود بیاید چون هر بازیکنی می خواهد مربی شود. می توانم بگویم که شخصیتم در برخی موارد تغییر خواهد کرد.

این بازیکن ۴۰ ساله که موفق شد با به ثمر رساندن ۲۵۰ گل، دومین گلزن تاریخ سری آ لقب بگیرد، افزود: حقیقتاً هنوز نمی دانم چه اتفاقی در آینده می افتد ولی امیدوارم که همیشه عضوی از باشگاه رم باشم. این آرزوی من است. قصد دارم به باشگاهی کمک کنم که بیشتر عمرم را آنجا سپری کردم. خیلی خوشحال می شوم که بتوانم از طریقی به باشگاه کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.