هافبک جدید منچستریونایتد می گوید که نمی تواند برای دومین شروعش در این باشگاه صبر کند. وی همچنین از «سر آلکس فرگوسن» به عنوان بزرگترین مربی در فوتبال یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پل پوگبا» آماده است تا بعد از شکست رکورد نقل و انتقالات به ارزش ۸۹/۳ میلیون پوند، جمعه شب اولین بازی خود را در «اولدترافورد» مقابل ساوتهمپتون به نمایش بگذارد.

این ملی پوش فرانسوی که در آکادمی جوانان منچستریونایتد پرورش یافته بود، بعد از اینکه نظر «سر آلکس فرگوسن» را برای تیم بزرگسالان جلب نکرد، در سال ۲۰۱۲ به یوونتوس رفت.

وی طی مصاحبه ای در «اسکای اسپورت» به «تیه‌ری آنری» گفت: اول از هر چیز، صادقانه همیشه عاشق منچستریونایتد بودم. اینجا را ترک کردم چون می خواستم بازی کنم و به دنیا و یونایتد نشان دهم که برای بازی کردن آماده و با انگیزه بودم. این بازگشت نشان می دهد که منچستریونایتد را ترک کردم اما قسمتی از قلبم هنوز اینجا بود.

این بازیکن ۲۳ ساله در مورد سرمربی جدید منچستریونایتد اینچنین گفت: شما سرمربی بزرگی می بینید که هر عنوانی را کسب کرده است و زمانی‌که وی به اینجا می آید، بازیکنان بزرگ می آورد و می خواهد که قهرمانی را برگرداند. چهار سال در ایتالیا بازی کردم. اگر او دو سال بعد از اینکه یونایتد را ترک کردم به اینجا می آمد، شاید در یوونتوس می ماندم. بنابراین تصور می کنم این بهترین زمان برای آمدن او و برگشتن من بود.

این ملی پوش فرانسوی همچنین درباره کسب عناوین قهرمانی افزود: همه را می خواهم و این عالی خواهد شد.

در حالی که «پوگبا» امیدوار است تا در موقعیتی نزدیکتر به دروازه حریفان بازی کند؛ اما «ژوزه مورینیو» سرمربی جدید منچستریونایتد اعتراف کرده است که وی نمی تواند با حریفانی چون «مسی» و «رونالدو»، برندگان توپ طلا، رقابت کند.

با این حال این هافبک مصمم است که روزی به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شود.

وی در این باره گفت: درست است، این آرزو و یکی از اهداف من است. همیشه آرزوی بردن توپ طلا را داشتم. آنچه مرا در ادامه این مسیر کمک می کند، اهداف است. ترجیح می دهم مثل دیوانه ها رویاپردازی کنم و چیزهای دیوانه کننده بگویم زیرا این یک رویاست. می خواهم چیزهای بزرگ را آرزو کنم. شاید اتفاق بیفتد شاید نه اما من آرزویشان می کنم.

«پوگبا» همچنین با وجود جدایی بحث برانگیزش از منچستریونایتد در زمان مربیگری «فرگوسن»، درباره وی گفت: هرگز هیچ مشکلی با او نداشتم و ندارم. تنها مشکلی که شاید وجود داشت این بود که می خواستم بازی کنم. شاید از نظر او خیلی زود بود ولی برای من خیلی دیر بود، فقط همین. به او احترام می گذارم و همیشه احترام خواهم گذاشت و امیدوارم که روزی او را ببینم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.