سرمربی تیم ملی روئینگ ایران اعتقاد دارد در صورتی که جاور تحت تاثیر نام حریفان جهانی حود قرار نمی گرفت می توانست در همان مرحله اول صعود کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، افشین فرزام سرمربی روئینگ ایران درباره تست قایق جاور با اعلام داوران بعد از مسابقه امروز گفت: جزو قوانین داوری است که بعد از مسابقه قایق را وزن کشی می‌کنند و اگر قایق زیر مقدار استاندارد باشد آن قایق حذف خواهد شد. ما هم در مسابقه اول و هم دوم این تست را دادیم.

وی درباره مسابقات جاور خاطرنشان کرد: جاور در مرحله اول با حریفان اروپایی و آمریکایی سطح بالا برخورد کرد که فکر می‌کنم تحت تاثیر نام رقبا قرار نمی‌گرفت همان روز اول به عنوان نفر دوم صعود می‌کرد. به خاطر استرس ٥٠٠ متر اول را خوب شروع نکرد جبران هم سخت است.

فرزام با بیان اینکه قرعه جاور در مرحله شانس مجدد سخت بود، یادآور شد: ما نباید دنبال قرعه آسان باشیم، اگر جاور ٥٠٠ متر اول را از دست نمی‌داد می‌توانست به عنوان نفر اول یا دوم صعود کند. جاور در ٣ مسافت ٥٠٠ متر آخر خوب بود اما چون شروع اول خوب نبود صعود را از دست داد اما نشان داد می‌تواند با رقیبان جهانی رقابت کند.

سرمربی روئینگ افزود: پیش بینی ما فینال c بود اما نتواستیم این کار را انجام دهیم . من از همان ابتدا هم گفته بودم قرعه خوب باشد به این مرحله می‌رویم اما در کل جاور نشان داد که می‌تواند با حریفان جهانی رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.