کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پنج تیم با حکم کمیته انضباطی و به دلیل بدهی از حضور در رقابت های لیگ دسته اول محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پنج تیم نساجی مازندران، مس کرمان ، استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر با حکم کمیته انضباطی و به دلیل بدهی از حضور در رقابت های لیگ دسته اول محروم هستند.

پیرو بخشنامه ۷۵۶/الف/۲۶۱ مورخه ۱۳ مرداد ۹۵ دبیرکل فدراسیون فوتبال تا این تاریخ از میان ۱۸ تیم این رقابت‌ها تیم‌های نساجی مازندران،مس کرمان،استقلال اهواز ،نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر بدلیل رفع نشدن مشکلات بدهی‌ها و باتوجه به صدور رای کمیته انضباطی تاکنون موفق به ثبت اسامی بازیکنان خود و دریافت مجوز بازی در سازمان لیگ نشده اند.

اشاره به این نکته ضروری است که چنانچه بر با مفاد بخشنامه دبیر کل فدراسیون فوتبال تا تاریخ ۱۶ مرداد ۹۵ این تیم ها نسبت به تسویه بدهی های اقدام نشود و رقابت های اعلام شده در تاریخ ۱۷ مرداد ۹۵ بدلیل فوق الذکر برگزار نشود کمیته مسابقات براساس تصمیمات متخذه هیأت رئیسه سازمان لیگ اقدام خواهد کرد و مسئولیت ناشی از آن متوجه مدیریت محترم باشگاه ها خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.