مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تاخیر در محل تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از تساوی یک بر یک مقابل فولادخوزستان ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* محمد انصاری با تاخیر یک ساعته به محل تمرین رسید. زمانی که برانکو این بازیکن را دید از او خواست هر چه سریع‌تر لباس‌هایش را عوض کرده و تمرین کند.

* دروازه‌بان اوکراینی مدنظر پرسپولیس در تمرین امروز شرکت کرد و عملکرد خوبی هم داشت. پیش از تمرین، برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ دقایقی با این دروازه‌بان به صحبت پرداختند.

* بازیکنان در ابتدای تمرین با حرکات کششی خودشان را گرم کردند و سپس به دو دسته تقسیم شدند. دسته اول بازیکنانی بودند که در دیدار با فولاد بازی کرده و زیر نظر کریم باقری به نرم دوی مشغول شدند. بازیکنان ذخیره نیز ابتدا کار با توپ و آقا وسط را انجام داده و در پایان شوت به دروازه را انجام دادند.

* در آیتم شوت به دروازه، الکسی پلی یانسکی مدافع اوکراینی شوت محکمی به سمت دروازه علیرضا بیرانوند زد که شوت این مدافع به یک صندلی برخورد کرد. شدت این ضربه به حدی بود که صندلی شکسته شد و هواداران حاضر در محل تمرین برای او دست زدند.

* حدود ۳۵۰ هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.