سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: بازی سنگینی بود و تیم جوان ما در مقابل تیمی با تجربه و پر از مهره بازی می‌کرد اما به هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سنگینی بود و تیم جوان ما در مقابل تیمی با تجربه و پر از مهره بازی می‌کرد اما به هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم هر چند در برخی شرایط از بچه‌ها راضی بودیم.

وی عنوان کرد: با توجه به مسائلی که تیم تراکتورسازی از نظر فنی داشت توانستیم مشکلات را حل کنیم که البته بازیکنان ما در سطح بین‌المللی هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان بیان کرد: دفاع هدفمند ما در پشت سر خود دروازه‌بانی آماده دارد و خطراتی که ایجاد شد را دفع کرد و در شرایط امروز هل نشد.

دست‌نشان با بیان اینکه دروزه‌بان ما ۲ ضربه را به خوبی مهار کرد اظهار داشت: دروازه‌بان توانست جلو ضربه‌های متعدد دیگر را نیز بگیرد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی ما این بود دقایق پایانی بازی به نفع ما تمام شد ولی کم تجربه بودن بچه‌های ما باعث شد که به این نتیجه نرسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: نتیجه مساوی بین تیم تراکتورسازی که مدعی قهرمان بود با تیم ما که در خانه بازی می‌کرد ضرری برای هر ۲ تیم محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.