سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام وجود برای پیروزی مقابل نفت به تهران آمده بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی بود ما بازی اول را باخته بودیم و امروز با تمام وجود آمده بودیم که برنده بازی باشیم و خدا را شاکرم که توانستیم ۳ امتیاز این مسابقه را بگیریم.

ویسی با بیان اینکه با هواداران قهر نکرده بودیم که بخواهیم آشتی کنیم، ادامه داد: هفته گذشته با وجود اینکه از حریف عقب بودیم تماشاگران تا دقیقه ۹۵ از ما حمایت کردند. مهم مردم هستند و خوشبختانه به خوبی چشم‌انداز ما را می‌دانند. حالا که محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی هم به جمع ما اضافه شدند آنها راضی‌تر هم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: تنها بحث قهرمانی مطرح نیست. ما باید تلاش کنیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم و فلسفه باشگاه را اجرا کنیم. آنها می‌خواستند در فصل نقل و انتقالات هزینه‌ها را پایین بیاوریم چون همین اتفاق افتاد و خوشحالم که مردم از این موضوع راضی هستند.

وی با اشاره به بحث جوانگرایی در تیم‌هایش گفت: فلسفه من این است که جوانان جویای نام را جذب کنم. خوشبختانه در صبا موفق بودم. در پیکان تا حدودی به هدف خود رسیدم.در خوزستان هم همین اتفاق افتاد و پایان خوشی داشت. حالا نوبت سپاهان است که جایگاه ویژه‌ای دارد. این تیم شخصیت قهرمانی و حضور در آسیا را دارد و نیاز به تمرکز زیادی ندارد. تنها باید تلاش خود را زیاد کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

ویسی در خصوص بازی هفته آینده سپاهان مقابل استقلال خوزستان اعلام کرد: من مدیون این تیم هستم. آنها با لیاقت بازی می‌کنند و من هم با آنها همچنان در ارتباط هستم. امیدوارم دیدارمان وارد حاشیه نشود. هر چند که بازی سختی داریم. من دوست دارم همیشه در کنار آنها باشم اما بارها گفته‌ام سپاهانی‌ام و حالا عرق زیادی به این تیم دارم.

سرمربی سپاهان همچنین در نشست خبری عنوان کرد: ایمان مبعلی در زدن ضربات ایستگاهی استاد است و تیم نفت در بازی‌های مستقیم خیلی خوب کار می‌کند اما توانستیم حریف را به خوبی کنترل کنیم.

وی ادامه داد: ما چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردیم و فقط از یکی از آنها استفاده کردیم و پیروز شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.