تبریز - دیدار تراکتورسازی با استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که قلعه نویی از سوی هواداران به شدت تشویق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از ۵ هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی حاضر بودند و از نزدیک نظاره گر بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان بودند.

تک تک بازیکنان تراکتورسازی قبل از شروع بازی و در حال گرم کردن توسط هواداران تشویق شدند.

امیر قلعه نویی سرمربی سرخ پوشان تبریزی به شدت توسط هواداران تشویق شد.

تعدادی از شهروندان تبریزی از روی پل مقابل استادیوم نظاره گر بازی بودند، همین موضوع باعث کندی رفت و آمد روی آن پل شده بو و ترافیک اتوبان تبریز – آذرشهر نیز آرام بود.

تماشاگران ادینهو و فرزاد حاتمی گلزنان تراکتورسازی در این دیدار را بعداز به ثمر رساندن گل ها به شکل بوندسلیگایی تشویق کردند، به طوری که یک قسمت از ورزشگاه اسم کوچک آنها را و طرف مقابل فامیلی آنها را صدا می کردند.

در جریان بازی درگیری شدیدی بین ادینهو مهاجم سرخ پوشان و کعبی مدافع آبی پوشان به وجود آمد و با وساطت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ختم به خیر شد.

بعداز به تساوی کشاندن بازی توسط بازیکنان استقلال خوزستان ورزشگاه اختصاصی برای دقایقی در سکوت فرو رفت.

قلعه نویی در وسط دو نیمه به عملکرد سعید آقایی مدافع تراکتورسازی به شدت معترض بود.

مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان بود.

صندلی های سکوهای ورزشگاه نیز به جهت افزایش ظرفیت تماشاگران شب گذشته جمع شده بود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر قهرمان لیگ فصل گذشته پشت سرگذاشت تا اولین دو امتیاز فصل جدید را از دست بدهد.

لوسیانو ادینیو(۱۵) و فرزاد حاتمی(۶۰) برای تراکتورسازی و رحیم زهیوی(۵۹ و ۷۲ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گل زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.