مهاجم خروس‌ها از اینکه در بازی مقابل ایرلند گلزنی و راه صعود فرانسه به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ را هموار کرده است، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان که با دو گلی که مقابل ایرلند به‌ثمر رساند، نقشی پررنگ در پیروزی ۲ بر یک عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال فرانسه برابر ایرلند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ داشت، به شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه گفت: در همان شروع بازی، ایرلند ما را به دردسر انداخت، اما هر چه از زمان بازی گذشت به بازی برگشتیم و اوضاع بهتری پیدا کردیم. خوشحالم که برای تیمم موفق به گلزنی شدم و به صعود فرانسه کمک کردم.

وی در ادامه افزود: پنالتی زودهنگامی که داور برای ایرلند گرفت، شرایط را طوری رقم زد که ما باید دوندگی بیشتری می‌کردیم و طبیعی بود که این ما را خسته کند. بین دو نیمه اما در رختکن حرف‌هایی بین ما رد و بدل شد که نتیجه‌اش تیم متحول شده‌ فرانسه در نیمه دوم بود.

مهاجم اتلتیکومادریدی تیم ملی فرانسه در پایان اظهار داشت: به‌هر حال انتقادات هم بخشی از فوتبال است، اما شرایط ذهنی و بدنی خودم را به‌خوبی می‌شناسم و می‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم به مرحله نیمه نهایی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.