تیم فوتبال ولز در نبردی تمام بریتانیایی با توپی که مدافع ایرلند شمالی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، یک بر صفر برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز تیم‌های ملی فوتبال ولز و ایرلند شمالی در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پاریس به میدان رفتند تا برگزارکننده دومین مصاف از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ در نبردی تمام بریتانیایی باشند.

در نیمه نخست این مصاف دو تیم با ارائه فوتبالی تقریبا بسته، چیزی تماشایی ارائه نکردند. درنیمه دوم البته وضعیت تا حدی بهتر شد.

ولز که از ابتدای بازی به خاطر در اختیار داشتن بازیکنانی همچون بیل، رمزی و ویلیامز، تا حدی برتری داشت، سعی کرد بیشتر حمله کرده و خود را به دروازه ایرلند نزدیک کند که در یکی از حملات، بیل با توپی که به درون محوطه جریمه فرستاد باعث شد تا مک‌آئولی، مدافع ایرلند به اشتباه دروازه خودی را بازکرده و باعث برتری وموفقیت ولزی‌ها شود.

*دقایق مهم بازی:

دقیقه ۱۰:نخستین خطر تقریبا جدی در این هنگام بوجود آمد که دالاس از جناح چپ سعی کرد توپی را وارد دروازه ولز کند که توسط گلر حریف مهار شد.

دقیقه ۱۹:در این دقیقه فوکس روی پاس رمزی برای ولز گل زد اما به خاطر آفساید مورد قبول واقع نشد.

دقیقه ۲۶: گرت بیل بعد از حمل توپ در مسافتی زیاد، سعی کرد توپ را در کنج دروازه ایرلند قراردهد اما ضربه او با فاصله به بیرون زمین رفت.

دقیقه ۴۶: رمزی توپ را صاحب شد و خود را به محوطه جریمه ایرلند نزدیک کرد که توپش با فاصله بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: رمزی از جناح راست سانتر کرد که در محوطه جریمه توپ به وکس رسید که وی توپ را با فاصله کم از سمت راست به بیرون زد.

دقیقه ۷۵: گرت بیل از جناح چپ توپی را به داخل محوطه جریمه ایرلندی‌ها سانتر کرد که مک ‌آئولی، مدافع ایرلند به اشتباه دروازه خودی را بازکرد و ولز را پیش انداخت.

از این مسابقه که صحنه‌های نزدیک به گل کمی داشت و دو تیم بیشتر دراندیشه حفظ دروازه خود بودند، ۴۴ هزار نفر دیدن کردند.

در پایان این مسابقه که قضاوتش برعهده آتکینسون انگلیسی بود، ولز با کسب پیروزی یک بر صفر به مرحله بعد صعود کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده مجارستان و بلژیک صف‌آرایی کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.