تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پیگیری شد که سرمربی قهرمان لیگ برتر نیز در محل این تمرین حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۰.۴۰ دقیقه امروز در زمین پژوهشگاه ملی صنعت نفت برگزار شد و ملی پوشان به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند.

* در شرایطی که قرار بود این تمرین از ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه برگزار شود اما ملی پوشان با ۱۰ دقیقه تاخیر وارد مجموعه شدند و پس از پوشیدن GPS تمرین امروزشان را آغاز کردند.

* ملی پوشان با پاسکاری های کوتاه در محوطه محدود به گرم کردن بدن هایشان پرداختند و پس از صحبت های کی روش تمرین به صورت رسمی آغاز شد.

* ملی پوشان ابتدا به پاسکاری های کوتاه و یارگیری پرداختند و هر کس این تمرین را به درستی انجام نمی داد و دیرتر به سایر نفرات محلق می شد، جریمه می شد و باید روی زمین شنا می رفت.

* آندرانیک تیموریان امروز زیر نظر مربی بدنساز تیم پس از حضور در مراحل ابتدایی تمرینات گروهی، تمرینات بدنسازی اش را انجام داد.

* به غیر از علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سایر لژیونرها در این تمرین غایب بودند همچنین بازیکنان تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن و استقلال هم در این تمرین حضور نداشتند. وریا غفوری هم از جمله غایبان این تمرین بود.

* علیرضا بیرانوند و نیما میرزازاده هم تمرینات اختصاصی شان را زیر نظر دن گاسپار انجام دادند.

* آنالیزور تیم ملی از ساختمان مجاور زمین تمرین فیلمبرداری کرد.

* این تمرین اولین جلسه تمرینی ملی پوشان در زمین فوتبال محسوب می شد که بازیکنان لباس های اسپانسر جدید را بر تن کرده بودند.

* برای خبرنگاران منطقه خاصی در نظر گرفته شده بود تا با توجه به شرایط زمین پژوهشگاه نفت آنها از محوطه خود خارج نشوند.

* در اواسط تمرین عبدالله ویسی در تمرین تیم ملی حاضر شد و خوش و بش گرمی با افشین پیروانی داشت. ویسی این تمرین را در کنار پیروانی مشاهده کرد. همچنین علی نظرمحمدی مربی سابق داماش هم در محل تمرین تیم ملی حضور داشت.

* چندین تن از کارکنان پژوهشگاه ملی نفت هم کنار زمین این تمرین را تماشا کردند.

* فوتبال درون تیمی در محوطه ای محدود برنامه پایانی تیم ملی بود که کارلوس کی روش به بازیکنان مسائل فنی و تاکتیکی را گوشزد می کرد.

* مهدی طارمی لباس متفاوت نسبت به بازیکنان دو تیم پوشیده بود و به عنوان مهاجم در هر دو تیم حضور داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.