باشگاه چلسی با نظر آنتونیو کونته به کاپیتان خود پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله داده است .

به گزارش ایسنا و به نقل از سان، قرارداد جان تری با چلسی در تابستان به پایان می رسد و طبق سنت باشگاه چلسی در تمدید یک ساله بازیکنان بالای ۳۰ سال، تاکنون اقدامی برای این کار صورت نگرفته است بطوری که تری از رفتن از باشگاه و حضور در لیگی دیگر صحبت به میان آورده بود. او گفته بود توانایی بازی کردن دارد ولی مسئولان چلسی به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند. در همین رابطه طرفداران چلسی در بازی با لیورپول به طور مداوم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار تمدید قرارداد کاپیتان تیمشان شدند و در نهایت نیز سران چلسی به درخواست هواداران خود گوش دادند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

گاس هیدینگ سرمربی هلندی این پیشنهاد را تایید کرده است و آن را زیر نظر کونته دانسته است که خواستار تمدید قرارداد تری شده است. سرمربی ایتالیایی که بلافاصله بعد از یورو ۲۰۱۶ باید هدایت چلسی را بر عهده بگیرد از مسئولان این تیم لندنی خواستار تمدید قرارداد تری شده است که تاکنون ۷۰۳ بار در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته است.

خط دفاع چلسی در این فصل عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و نمره قبولی نگرفت. تری که دیدارهای زیادی را همراه کورت زوما از دست داد حالا امیدوار است بتواند این فصل بد در تاریخ چلسی را جبران کند و بتواند همراه کونته بار دیگر در جمع تیم های صدرنشین لیگ برتر ظاهر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.