سرمربی ایتالیایی آبی پوشان شهر جنوا توانسته نظر مسئولان این باشگاه را برای هدایت تیم‌شان در فصل آینده جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو رومی، وکیل باشگاه سامپدوریا اعلام کرد که وینچنزو مونتلا، سرمربی این تیم فصل آینده هم هدایت آبی‌پوشان شهر جنوا را برعهده خواهد داشت.

مونتلا که در ابتدای فصل جاری سکان هدایت سامپدوریا را از والتر زنگا تحویل گرفت، اما او برخلاف سینیشا میهایلوویچ، سرمربی فصل گذشته سامپدوریا نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند و اکنون هم تیمش در رده چهاردهم قرار دارد.

اخیراً شایعاتی مطرح شده است مبنی براینکه او از برنامه‌های باشگاه برای تقویت تیم تحت هدایت ناراضی است و این احتمال وجود دارد که در پایان فصل جاری ورزشگاه لوئیجی فراریس را ترک کند.

رومی در این خصوص به رادیو CRC‌ ایتالیا گفت: مونتلا سال آینده در سامپدوریا خواهد ماند. نبرد برای بقا در سریA، روی برنامه‌های باشگاه تأثیر گذاشته است اما من مطمئنم مونتلا با توانایی‌های که دارد می‌تواند باشگاه را به اهدافش برساند و باشگاه هم خواهان ادامه همکاری‌اش با اوست.

درهمین حال ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سامپدوریا هم روز گذشته (چهارشنبه) اعتراف کرد که او در ماه ژانویه برای فروش تعدادی از بازیکنان تیمش اشتباه کرده است و ظاهراً این یکی از همان دلایل نارضایتی مونتلاً از وضعیت خود در جمع آبی‌پوشان شهر جنواست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.