رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پول های بلوکه شده ایران گفت: طبق صحبت‌های انجام شده، قرار است پول‌های بلوکه شده ایران تا پایان این ماه به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک با اظهار رضایت از آغاز به کار این مرکز گفت: از تمام کسانی که برای افتتاح و راه‌اندازی این مرکز زحمت کشیده‌اند سپاسگزارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی تاکید کرد: دوستان زحمات زیادی کشیدند تا این مرکز در زمان مقرر افتتاح و کارش را آغاز کرده و این می‌تواند یک خبر بسیار خوش برای فوتبال ملی، باشگاهی و حتی سایر رشته‌های ورزشی باشد.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که میزبانی تیم ملی عراق از ایران نیز گرفته شد، گفت: متاسفانه به دلیل مشغله زیاد نتوانستم با اینفانتینو تماس بگیرم و این موضوع را مطرح کنم، اما در آینده و بر سر این مسئله با رئیس فدراسیون فیفا حتما گفتگو خواهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تجهیزات پزشکی که قرار است به ایران داده شود، گفت: فیفا تعهد داده مبلغ ۵۰۰ هزار دلار تجهیزات پزشکی به ایران ارسال کند و البته قرار بود که از یک شرکت تجهیزات به دست ما برسد که ما نسبت به این قضیه اعتراض کردیم و قرار بر این شد که از کمپانی‌های مختلف تجهیزات پزشکی به ایران ارسال شود.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: قرار است پول‌های بلوکه شده تا پایان این ماه به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.