مهاجم فولاد خوزستان با بیان اینکه استقلال با بازی زیبایی که از خود ارائه داد، مستحق پیروزی در این دیدار بود، گفت: ما در ۱۰ دقیقه اول غافلگیر شدیم و دو گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران، با انتقاد از عملکرد هم‌تیمی‌هایش، گفت: بازی خوبی از خود ارائه ندادیم و در ۱۰ دقیقه ابتدایی غافلگیر شدیم و دو گل دریافت کردیم.

وی تاکید کرد: سپس هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم و بار دیگر هم دروازه ما باز شد و در پایان نیمه اول سه گل دریافت کردیم.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم به گل دست پیدا کنیم، اما استقلال تمام راه‌های نفوذ ما را بسته بود و نتوانستیم گلی به آبی‌پوشان بزنیم.

شریفات با ابراز رضایت از عملکرد استقلال، گفت: مظلومی و یارانش مستحق پیروزی بودند و توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی در پاسخ به این پرسش که فولاد خوزستان می‌تواند در سه دیدار باقی‌مانده نتایج قابل قبولی کسب کند؟ گفت: مطمئناً این دیدار را فراموش کردیم و از فردا تمرینات منظمی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در دیدارهای باقی‌مانده پیروز میدان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.