دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که کار تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دشوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید طالب‌لو پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل سپاهان درباره عدم توجه بازیکنان استقلال به خبرنگاران و مصاحبه نکردن آنها،‌ گفت: اگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند به‌خاطر ناراحتی آنها از نتیجه به‌دست آمده است، البته آنها با کمال احترام مصاحبه نکردند.

وی افزود: ما مقابل تیم بزرگی چون سپاهان مساوی کردیم و بچه‌ها تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام دادند. امیدوارم در دربی نتیجه خوبی کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

دروازه‌بان تیم استقلال درباره نیمکت‌نشینی‌اش در بازی امروز، عنوان کرد: نیمکت‌نشینی من تصمیم کادر فنی بود.

طالب‌لو در مورد قرار گرفتن استقلال و پرسپولیس با تعداد امتیاز مساوی در رده دوم جدول یادآور شد: به‌هر حال این مسئله بر حساسیت دربی اضافه می‌کند. ضمن اینکه دربی جدا از هر مسئله دیگری حساسیت خاص خودش را دارد. من امیدوارم قبل از هر چیز دربی زیبا و باکیفیتی را شاهد باشیم و هواداران دو تیم راضی از عملکرد تیم محبوب‌شان راهی منزل شوند. در مورد نتیجه هم من اهل پیش‌بینی نیستم، اما مسلماً هر بازیکنی دوست دارد تیمش برنده باشد. امیدوارم جدا از نتیجه دربی شاهد اتفاق ناخوشایند در این مسابقه نباشیم و همه بازیکنان صحیح و سالم بازی را به اتمام برسانند.

وی در پایان در خصوص اینکه تیمش قهرمان لیگ خواهد شد یا نه خاطر نشان کرد: کارمان برای قهرمانی سخت است، چرا که تیم‌های مدعی کم نیستند. با این وجود ما ناامید نیستیم و تا روز آخر تلاش خود را انجام می‌دهیم. امیدوارم که اتفاقات هفته‌های پایانی به نفع استقلال رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.