فرهاد کاظمی می‌گوید تیمش به راحتی سه امتیاز را تقدیم پرسپولیس کرد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس با ابراز رضایت از داوری بازی درباره گل دوم پرسپولیس گفت: امروز ما خیلی راحت سه امتیاز بازی را به پرسپولیس تقدیم کردیم. ما هنوز به آن خودباوری لازم نرسیده‌ایم. وقتی تیمی ۱۰ نفره ما را می‌برد، نشان می‌دهد که حق‌مان باخت بود. ما از داشته‌هایمان به خوبی بهره‌برداری نکردیم. به تیم پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. آن‌ها باید بدانند آن چیزی که ارزشمند است هواداران هستند. امروز انگار نه انگار که با پرسپولیس بازی می‌کردیم زیرا یک تیم بی‌روح در برابر ما قرار گرفته بود.

کاظمی گفت: پرسپولیس در کورس قهرمانی است اما ما واقعا نتوانستیم از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید تیم‌تان در نیمه دوم خودش را برتر میدان می‌دانست و همین موضوع باعث شکست آن‌ها شد گفت: من پیش از بازی به بازیکنان ذخیره تیم گفتم از شما می‌خواهم که بازی را برای من دربیاورید اما متاسفانه آن‌ها بازی را برای تیم حریف درآوردند. بازیکن خارجی‌مان گویی منتظر بود پول بگیرد تا بازی کند و وقتی وارد زمین هم شد آن گونه که باید عمل نکرد. تعویض‌های ما باید بازی را به سود ما تمام می‌کرد. من از بازیکنانم راضی هستم زیرا فرصت آنچنانی به حریف ندادیم اما آن‌ها از معدود فرصت‌ها به گل رسیدند. این گونه نبود که حریف از تاکتیک‌های متنوع استفاده کند. مشکل تیم ما بیشتر عدم خودباوری و بحران روحی است.

او در پاسخ به این سوال که قول دادید که سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند گفت: صددرصد پای قولم هستم. ما دو بازی مستقیم با حریفان‌مان داریم که در حال سقوط هستند. البته روی ۴ بازی دیگرمان هم حساب باز کرده‌ایم. ضمن اینکه سه امتیاز اعتراض ما در بازی با راه آهن روی هوا است. تیم حریف مرتکب خلاف شده و باید حکمش اعلام شود. اگر هم اعلام نمی‌کنید که قبول ما مخلص شما هستیم. البته اگر تیم دیگری بود الان خیلی زود رایش اعلام شده بود. من از کمیته انضباطی خواهش می‌کنم هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند. ان‌شاءالله می‌توانیم در آینده دو تیم بالایی خودمان را در جدول بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.