تبریز – سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه فصل بعد دنبال سهمیه آسیایی هستیم، گفت: تا چند هفته آینده قرارداد بازیکنانمان را تمدید می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری سرمربی های دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز به خبرنگاران اظهار داشت: فردا بازی سختی برابر ذوب آهن داریم ولی تلاش می کنیم بهترین بازی خود را ارائه کنیم و بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

وی سپس با اشاره به اینکه بعداز عید تیمش تمرینات خوبی انجام داده است، گفت: فردا مقبال تیمی بازی می کنیم که تا به حال باختی در این فصل مسابقات آسیا نداشته است.

کمالوند سپس با بیان اینکه ذوب آهن در لیگ برتر و جام حذفی امسال خوب کار کره است، گفت: اولین بازی رسمی ما در سال جدید مقابل تیم خوب و قدرتمند ذوب آهن است که تلاش می کنیم این تیم را در تبریز شکست دهیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه محمد نصرتی را فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، افزود: فردا داریوش شجاعیان بازیکن خوب ما نیز سه اخطاره بوده و محروم است.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی بلندپروازانه ای برای تیمم داشته باشم، گفت: بعد از بازگشت سمندر از مسافرت شروع به تمدید قرارداد بازیکنان و قراردادهای جدید می کنیم و تیم را در فصل بعد برای قهرمانی و کسب سهمیه می بندیم.

کمالوند در خصوص تیم ملی و بحث جدایی کی روش نیز گفت: کی‌روش باید در تیم ملی حفظ شود و حفظ وی از واجبات است چراکه حفظ کی روش می تواند کمک زیادی به ما کند و باعث پیشرفت تیم ملی شود.

گفتنی است دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پنج شنبه ۱۲ فروردین از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.