قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: باید اعتراف کرد که در این دیدار شانس با ما یار بود.

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در خصوص دربی مشهد اظهارکرد: بازی خوبی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند، نیمه اول شرایط خوبی را داشتیم ولی متاسفانه در نیمه دوم شرایط برایمان سخت شد.

وی اضافه کرد: باید به فوتبال خراسان به خاطر نمایش بازی زیبای هر دو تیم تبریک گفت، امیدوارم در پایان فصل هر دو تیم در لیگ برتر باقی بمانند.

سرآسیایی درخصوص افت تیم پدیده در نیمه دوم بازی تصریح کرد: به نظرم بازیکنان از لحاظ بدنی کمی دچار مشکل شده‌اند، امیدوارم در زمان تعطیلی لیگ بازیکنان شرایط خوبی را بدست آورند تا بدون مشکلی بازی‌ها را به پایان برسانند.

قائم مقام باشگاه پدیده افزود: باید اعتراف کنیم که در این بازی نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و شانس با تیم ما همراه بود که این بازی را واگذار نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران دو تیم بازی زیبایی را تماشا کردند و فکر می‌کنم از عملکرد هر دو تیم رضایت کافی داشتند.

سرآسیایی در خصوص صعود یک پله‌ای تیم پدیده در جدول رده بندی در پایان هفته بیست و یکم گفت: با توجه به اینکه هزینه کمتری نسبت به تیم سپاهان در این فصل داشتیم ولی خوشبختانه توانستیم بالاتر از این تیم قرار بگیرم، این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان با غیرت و تلاش خود این نتایج را کسب کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.