سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه تیمش فردا بازی سختی مقابل قرقیزستان دارد، گفت که در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی فوتسال قهرمانی آسیا ستاره تیمش ممکن است به شرایط بازی برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران، قهرمان ۱۰ دوره این رقابت‌ها در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در مرحله یک‌‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ به مصاف قرقیزستان می‌رود که در مرحله گروهی با غلبه بر اردن، چین و عراق، رکورد قابل‌ توجه ۲۶ گل‌زده و دو گل خورده را از خود بر جای گذاشت.

محمد ناظم‌الشریعه در آستانه بازی با قرقیزستان به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: بازی مقابل قرقیزستان دشوار خواهد بود چون هر دو تیم می‌خواهند به پیروزی برسند و جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنند. از آنجایی که قرقیزستان پیشرفت زیادی داشته و به این مرحله از این رقابت‌ها رسیده، انتظار بازی فوق‌العاده‌ای را دارم.

سرمربی تیم فوتسال کشورمان افزود: آنها بازیکنان خوبی دارند که به خوبی توپ را بین خود پاسکاری می‌کنند و با هم هماهنگ هستند، بنابراین باید خودمان را آماده این بازی کنیم. در مورد محمد کشاورز هم باید بگویم که او مصدوم است و نیاز به استراحت دارد و آماده بازی کردن نیست. اگر بتوانیم به دور بعد صعود کنیم، شاید او به بازی بعدی ما برسد.

در پایان این مسابقات که به میزبانی تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، پنج تیم برتر به مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ که در پایان همین سال به میزبانی کلمبیا برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.