سرمربی تیم فوتبال بانوان سیرجان معتقد است لیگ برتر امسال بانوان در مقایسه با ۵ سال گذشته به لحاظ کیفی و نظم بهتر بوده است.

مریم جهان نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز رضایت از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر بانوان اظهار داشت: لیگ امسال بانوان به لحاظ کیفیت فنی بهتر از دوره‌های قبل بود، اگرچه در این دوره نیز مشکلاتی وجود داشت اما حداقل اینکه مثل سال‌های گذشته بازیکنان مطرح تنها در دو تیم جمع نشده بودند.

وی ادامه داد: با کمک مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم جوانان سعی کردیم نیروهای مستعد را شناسایی کنیم و از این نیروها در لیگ بهره ببریم. تیم شهرداری سیرجان یکی از تیم‌هایی است که از بازیکنان بی‌نام ونشان در ترکیب خود استفاده کرد و به واسطه همین بازیکنان گمنام اما مستعد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان افزود: میانگین سنی بازیکنان ما ۱۷سال و ۶ ماه بوده است. با همین بازیکنان جوان قهرمانی را به دست آوردیم. به عنوان تیمی که فصل گذشته در لیگ عنوان چهارم را به دست آورده بود،امسال با تجربه‌تر شدیم و جسارت لازم را برای قهرمانی به دست آوردیم.

جهان‌نجاتی حالا که عنوان قهرمانی را درلیگ بانوان به دست آورده است برای فوتبال بانوان پیشنهادهایی را هم دارد. وی گفت: آینده فوتبال بانوان روشن است به شرطی که فوتبال بانوان را جدی بگیرند. متاسفانه در طول لیگ بارها شاهد بودیم که اسپانسرها از پرداخت هزینه‌ها سر باز می‌زدند و به همین دلیل برخی تیم‌ها با مشکلاتی روبرو می‌شدند. مسئولان اگر حمایتی که از فوتبال مردان می‌کنند را برای فوتبال بانوان هم داشته باشند به طور حتم جواب می‌گیرند.

وی تاکید کرد: اگر سازمان لیگ باشگاه‌هایی که در بخش مردان تیمداری می‌کنند را مجبور به تیمداری در بخش بانوان نیز می‌کردند، صد درصد فوتبال بانوان رشد قابل توجهی پیدا می‌کرد. هزینه‌ای که برای فوتبال بانوان صرف می‌شود از یک تیم نونهالان پسر هم کمتر است. این هزینه‌ها در مقایسه با خرج‌هایی که در فوتبال مردان می‌شود، بسیار ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در ششمین سال حضور خود درلیگ فوتبال بانوان عنوان قهرمانی را به دست آورد. این تیم در ابتدای ورودش به عرصه فوتبال بانوان ابتدا در لیگ دسته دوم حضور داشت که عنوان قهرمانی را در این لیگ به دست آورد. سیرجانی‌ها عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک را هم به ثبت رساندند وحالا قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شده‌اند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.