مدافع تیم امید گفت: در این یک سال هیچکس پشت تیم امید نبود و همه کارها را کاشانی انجام می داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، حسین کنعانی‌زادگان پس از شکست امید ایران مقابل ژاپن گفت: بازی خوبی بود در ۹۰ دقیقه عالی کار کردیم اما متاسفانه در وقت اضافه شیرازه تیم از هم پاشید. یک توپ آمد و به درون گل ما رفت و همه چیز تغییر کرد. واقعا حیف شد که نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در طول ۹۰ دقیقه باید گل می زدیم اما گل اولی که خوردیم همه چیز را خراب کرد. هرچند که بعد از گل اول یک دفاع کم کردیم و تیم دچار مشکل شد. متاسفانه روی ضدحملات گل های دوم و سوم را هم دریافت کردیم. در بازی امشب خیلی بدشانس بودیم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه اگر مقابل قطر نتیجه می‌گرفتیم، آنگاه صعود راحت‌تر نبود، گفت: نمی شود این حرف را زد. ما برای قهرمانی آمده بودیم و کره شمالی و ژاپن و عراق فرقی نمی کرد. آمده بودیم به المپیک برویم و فرقی نمی کرد به چه تیمی بخوریم. متاسفانه حذف شدیم و شرمنده مردم شدیم.

وی در مورد حمایت از تیم امید گفت: در این یک سال هیچکس پشت تیم امید نبود و همه کارها را کاشانی انجام می داد و خودش کارهای پاداش و امکانات اردویی را پیش می برد و امکانات را مهیا می کرد. کسی به تمرینات ما نمی‌آمد و در نهایت این موضوع روی کار تیم تأثیر گذار بوده و متاسفانه حذف شدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )